lördag 19 december 2015


TÄVLA MED FINASTE om vinternumret av fantastiska


Snabbtävling! Dragning sker på måndag. Vi har tre ex!

För att delta, titta in på BOOKS & DREAMS webbsida och berätta om något du gillar där:


Kommentera med ditt namn efter inlägget.

Tävlingen sker i samarbete med


3 glada vinnare dras på måndag.

- LYCKA TILL!- 
________________________

4 vinnare!

Vinnare av tyg och kuddfodral från Arvidssons textil
är

Sara Johansson
och
Roselyn

GRATTIS!

Vänligen mejla oss era hemadresser inklusive mobil nr för sms-avisering från budfirman.

Lena och Cissi
vann pocketboken
STHLM CONFIDENTIAL.

Grattis!

Meddela oss era lev adresser!

_______________________________________


Julbord till sjöss eller på kastell. Det här ser ju onekligen väldigt mysigt ut.


Strömma, Waxholms kastell


Julmiddag på sekelskiftesfartyg.



Nyårskryssning



Läs mer i översta länken.

-----------------------------------------

Fint med minigranar.



Bild från Damernas värld.




Bild Blomsterlandet.





Lilla Blanka blogg.


12 kommentarer:

  1. Jag gillar att läsa om event.

    Nina

    SvaraRadera
  2. Deckarfestivalen Crime event på Gotland verkar spännande att uppleva. Tävlar om Books & Dreams.
    Minna

    SvaraRadera
  3. Spännande Crime event på Gotland, vore väl något att uppleva ! Tävlar om Books & Dreams. :)
    Minna

    SvaraRadera
  4. Filmklippen ska jag kika närmre på.
    Många hälsningar från Beatrice

    SvaraRadera
  5. Författarkväll på Oscarsteatern låter som något jag skulle vilja besöka. Vill gärna tävla.
    //Eva

    SvaraRadera
  6. Debutantmötet.

    Esther Maria

    SvaraRadera
  7. Crime time på Gotland 2016, hade varit en höjdare att åka på. :-) Är med å tävlar om ex Books and dreams. Kram Laila

    SvaraRadera
  8. Crime time Gotland skulle jag gärna uppleva. Annika

    SvaraRadera
  9. Jag vill läsa artikeln om Hanna Och Amanda vars nya bok jag sparar till efter jul. OCH så vill jag självklart få massor av läs inspiration till det nya året 📚

    SvaraRadera
  10. Denna gången föll jag för infon om det nya numret. Gillar Hanna & Amanda och skulle gärna läsa om de.
    http://booksdreams.se/books-dreams-stora-hostnummer-i-butik-nu/

    SvaraRadera
  11. Gotland och Crime time låter bra.
    Laila V

    SvaraRadera

Välkommen med en trevlig kommentar eller en fråga så besvarar vi den så gott vi kan.