onsdag 28 oktober 2015


Tävla med FINASTE MATTAN.

Lär dig klottra med stil!




Den första svenska boken inom den internationella trenden "zentangle".

Den här boken är för dig som vill lära dig att rita mönster och för dig som 

uppskattar kreativ avslappning. 

Eller för dig som bara vill ha en bok att klottra i. 

Att rita repetitiva mönster används även som effektiv hjälp för personer med 

koncentrationssvårigheter och i terapisyfte. 

Oavsett vad, så är det en meditativ sysselsättning och en övning i mindfulness.

Angelica Lucaci illustrerar under namnet Hejnum. 

Hon är fast övertygad om att alla som kan hålla i en penna, kan rita. 

Antar du utmaningen?

Förlagets hemsida finner ni här:

Vi har 3 ex i tävlingen som sker i samarbete med förlaget

För att delta i vår tävling nämner du en annan titel hos förlaget som du tycker verkar intressant

 och kommenterar härefter med ditt namn.


Dragning sker den 4/11.



- L Y C K A   T I L L ! -

_____________________________



Trotsa skitvädret! Ut med er folks!






_______________________________________


Magsjuka?


Citronsaft hjälper till att döda patogener som orsakar 
eländet. Pressa ur en hel citron och drick.


_________________________________

I morgon drar vi vinnare av pysselböcker så har du inte tävlat innan, scrolla!

18 kommentarer:

  1. Pepparkakor hittade jag en kul bok som hette. är gärna med i denna tävling och är ny här. Hittade hit via Instagram. Hälsningar YA

    SvaraRadera
  2. Aniomorphia - en målarbok. Den verkade intressant.
    irene.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  3. Förtrollade skogen - en målarbok

    SvaraRadera
  4. Animorphia tyckte jag verkade väldigt intressant och rolig.

    SvaraRadera
  5. Skydda din hjärna är en bok som är på gång. Ja vem behöver inte det i dagens samhälle.. Vänligen Therese

    SvaraRadera
  6. Boken Fotoinspiration föll i mitt tycke! Ska skrivas upp på önskelistan för jul. Som ny fotofantast verkar den perfekt!

    SvaraRadera
  7. Förtrollade skogen tror jag att jag skulle tycka om.
    Tack för tipset om citron, kan behövas i magsjuketider!
    //Eva

    SvaraRadera
  8. Fotoinspiration måste vara en intressant och lärorik bok för en glad fotoamatör som undertecknad som fångar ögonblick utan varken större baktanke och kunskap.
    Morgonhälsning från Karin Stigsdotter, Körsbärsgården, Leksand.

    SvaraRadera
  9. Cake pops - knasroliga klubbor skulle jag vilja ha, tycker om att baka och denna boken såg väldigt kul ut :)
    Tack för alla grymma tävlingar ni har i bloggen, håller nu tummarna för denna vinsten :)
    Hälsningar Mia

    SvaraRadera
  10. "Pepparkakor" kändes klockren nu inför jul. En klotterbok skulle jag behöva för att stressa ner.

    /Jennie

    SvaraRadera
  11. Socker-din värsta fiende tycker jag verkar intressant efter att ha undvikit socker själv i 2 månader.
    Att måla vore nog en perfekt sysselsättning för mig eftersom min sjukdom gör mig sängliggande var och varannan dag.
    Ha en fin Allhelgona helg!
    Mvh
    Malin Svensk Björck

    SvaraRadera
  12. Jag blev lite smått kär i boken Pepparkakor så här inför min favorithögtid julen. Håller tummarna för att jag vinner Telefonkonst!

    jessica@entill.se

    Jessica

    SvaraRadera
  13. Blev lite smått kär i boken Pepparkakor, så här inför min favorithögtid julen. Håller tummarna att jag vinner Telefonkonst!

    jessica[at]entill.se

    SvaraRadera
  14. Fotoinspiration lät intressant för min del, o jag
    vill givetvis vara med o tävla.
    Kram Nina T

    SvaraRadera
  15. Snygga ❤️ ...
    /Soliga Novemberkramar

    SvaraRadera
  16. Åhh vill verkligen vara med i den här utlottningen och boken PEPPARKAKOR passar ju perfekt till julen och husen vi ska bygga ;)
    Stor Kram Sanna

    SvaraRadera
  17. Fastnade för Dagdrömmar ☺
    //annelie
    frankan59@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Perfekt sysselsättning när man pendlar, tiden går förhoppningsvis lite fortare :). Jag gillade boken Fotoinspiration då jag är på väg att skaffa mig en kamera
    //Annelie
    frankan59@hotmail.com

    SvaraRadera

Välkommen med en trevlig kommentar eller en fråga så besvarar vi den så gott vi kan.