tisdag 20 oktober 2015

12 kommentarer:

  1. Sotarna.

    Vill gärna vinna regissören.

    MoA

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte även om "Låtsas som ingenting" och "Löftet"

    Annelie
    frankan59@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. vid ev vinst önskar jag mig Regissören
    Jag tyckte även om "Låtsas som ingenting" och "Löftet"

    Annelie
    frankan59@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul med vinst, nu ska det lagas massor med mat :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt, såg att du fått MATmagasinet. : )

      Radera
  5. Låtsas som ingenting och mormors mat- hundra år av husmanskost lät också som jätte bra böcker.
    Jag är gärna med och tävlar om regissören!
    Ha en toppen fin kväll!
    Jag skall strax iväg med 12 åringen som vill prova på Pingis! :)
    Kram.

    SvaraRadera
  6. Mormors mat-hundra år av husmanskost och Lugn mage med gott bröd.
    Regissören hade nog passat mig bra.
    Vh.Anne-Mari

    SvaraRadera
  7. Regissören skulle jag gärna vinna!
    Två andra intressanta titlar är "Lugn mage med gott bröd" och "Under ytan".
    irene.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  8. Mormors mat och En kopp kaffe på Nordpolen
    hälsningar Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. VAD är ditt önskemål av de tre förslagen, kära du?

      Radera
  9. Magiska fingrar och Mormors mat.... Skulle gärna vilja vinna Regissören, den verkar väldigt bra. Skulle vara en härlig bok till julledigheten! ☆

    SvaraRadera
  10. Det skulle ju vara härligt att vinna båda. Då har jag spännande läsning innan julpysslandet sätter igång.
    Det fanns ju massor av bra böcker men de jag först skulle vilja kika närmare på är Bårhuset och Mormors Mat.
    Camilla Sandmark
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera

Välkommen med en trevlig kommentar eller en fråga så besvarar vi den så gott vi kan.