torsdag 22 oktober 2015


"C U S H I O N   U P" 
YOUR PLACE !
WITH







TÄVLA MED FINASTE MATTAN!

I samarbete med fantastiska


tävlar vi ut 2 kuddfodral var till 

3  vi n n a r e !

Titta in på Mairos hemsida och leta upp de 2 kuddfodral, i strlk 48x48, som du tycker allra mest om. Skriv namnen på dem samt ditt eget namn i en kommentar här efter.

M a i r o

Nu är du med i tävlingen.

Dragning sker den 6/11.


- LLLLLYCKA  TILL ! -


######################################################

Kalender vinnare



Niklas
Anna-Maria
Emma

 Meddela oss era hemadresser inkl mobil nr för ev sms-avisering.


Stort grattis! 

Kalendrarna kommer från b u r d e.



XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

In to the woods

De vanligaste trädslagen i vårt land är gran (42 %), 

tall (39 %) och björk (12 %).


Sverige består av 41 miljoner hektar land. 23 miljoner hektar

 är täckt av skog. Sverige är ett av världens skogsrikaste

 länder om man ser till förhållandet mellan areal skog och

 folkmängd. 


Vi har ungefär 2,5 hektar skog per person. 






Man får ett lite bättre perspektiv när man ser fakta. 

Ibland undrar man över de skogsbränder som härjar vissa år

över stora ytor i vårt land och man här, precis som i torrare, 

hetare Australien, fått evakuera personer. 



""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""


Shoppa grytan hos Adlibris.


Bokhandeln startar en ny e-handel för köksutrustning och

 satsar på att bli störst i Sverige.

Konkurrensen finns hos de största (med mest satsning på 

fysiska kedjor); Cervera, IKEA och Lagerhaus.

Köksutrustning finns ingen med dominans vad gäller

 e-handeln säger man från Adlibrisgruppen.


Bagaren och Kocken då, säger vi?



Adlibris-kastruller hittar ni här:










=============================



Tävla mer?


2 böcker till din tweenie, 2 vinner:  H Ä R


Pysselbok till dig och dina barn, 2 vinner: H Ä R


Poster till din vägg, 2 vinner: H Ä R



2 kokböcker Mormors mat hittar ni på Insta.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

SNYGG-LOAFERS PÅ REA



De heter Anna kolla här!



45 kommentarer:

  1. Hej, mina favoriter blev "Strössel" och "Ballerina" i färgen rosa. //Annika

    SvaraRadera
  2. Palma.
    Baronessa.
    Men helst 2 Palma.

    Marie

    SvaraRadera
  3. Hej många favoriter men Elastique grå och Fuchsia cerise �� // Jeannette

    SvaraRadera
  4. Fina! Min favorit är Vi tolv i guld. Håller tummarna!
    /Marie Sandblom Rudsvik

    SvaraRadera
  5. Jiha! Tusen tack, precis vad vi behöver, jag
    använder alltid kalender trots att jag har mycket i
    mobilen. Superglad :)
    Massa kramar/AM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi meddelar b u r d e nu! : ) Kram tillbaka!

      Radera
  6. Fantastiska tyger! Två favoriter hade varit "vännerna-rost" i lillans rum & "Anemone-grå" i mitt grå/vita sovrum. En vinst här hade suttit fint�� / Emma

    SvaraRadera
  7. Jag gillade bäst kudden Stössel multi och kudden Anemone syren./ Stina Å

    SvaraRadera
  8. Så mycket snyggt!!!!
    Jag vill gärna vara med på utlottningen! Ogräs och Flowerwall tycker jag mycket om.

    SvaraRadera
  9. Jag tycker att strösel var snyggast
    Linda
    lindopz@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Riktigt fina kuddfodral!
    Allra mest gillar jag "Anemone" grå och "Anemone" syren.
    Men om det är två olika man ska nämna så var även "Flowerwall" rosa riktigt fin.
    irene.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  11. Hejsan
    Tack för den fina brickan som anlände idag.
    Kram Nina T

    SvaraRadera
  12. Hej igen finaste Mattan!!
    Jag hoppas man kan tävla igen fast man tävlat några ggr och vunnit en gång ;))....men jag gillar iaf kuddfodralen PALMA och FLOWERWALL ;))......OCH HOPPAS GIVETVIS PÅ TUR ;))))
    Stor kram bia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hos oss tävlar man hur många gånger och hur ofta man vill! : )

      Radera
  13. Godkväll! Många läckra kuddar och svårt att välja ut två av dem....Hos mig skulle definitivt "Hosta" i svart och "Slånbär" i svart passa utomordentligt fint ;)
    Mvh Monica

    SvaraRadera
  14. styvmorsviol - röd och ogräs
    Fantastiska kuddfodral, det var inte lätt att välja :-)
    ha en bästa fredag!
    Milla

    SvaraRadera
  15. Älskar Flowerwall Kuddfodral Gul & Aqua!

    SvaraRadera
  16. gillar verkligen Busungar och Fem myror!
    /Annelie
    frankan59@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Havstulpan och Ballerina, båda i blåvitt är helt ljuvliga <3
    Hoppas hoppas, ha en fin helg :)
    //Stina
    sstimic@gmail.com

    SvaraRadera
  18. Kuddar kan man inte få många av. Blomma och Flowerwall gillar jag. Ann-Kristin

    SvaraRadera
  19. Ett enkelt val! Ballerina och tillsammans vi tolv i blått! Har spanat in sen tidigare så nu håller jag tummarna!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  20. Jag gillar kuddfodralen Blomma och Linne, båda i färgen potatis. Vilket namn på färgen !
    Vh.AnneMari


    SvaraRadera
  21. Ballerina i färgen natur står på min önskelista. Ha en fin lördag!

    SvaraRadera
  22. Tillsammans vi tolv är ju så fina! Spelar ingen roll vilken färg. Fastnade för de söta hundarna. Ha en fortsatt härlig helg! Mvh Ethel Gustafsson, Falun

    SvaraRadera
  23. Mina favoriter från Mairo är absolut kuddfodralen Mademoiselle & Baronessa i färgen svart! Himmelska!
    Ha en fin söndag!
    /Niklas

    SvaraRadera
  24. Älskar alla barnkuddarna, ffa "fem myror". Snacka om nostalgi!! Skulle om jag vann ge en till min son och en till min systers kommande bebis.
    /Helen TN

    SvaraRadera
  25. Åh, så svårt att välja! Pinje i grönt gillar jag! Två sådana skulle jag välja!
    Camilla Sandmark
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  26. Jag gillar Tillsammans vi tolv och Mademoiselle, båda i blått :) Så fina :) Vänligen Johanna

    SvaraRadera
  27. Svärmor svart o Slånbär blå =)

    /Jennie

    SvaraRadera
  28. Elephant Kuddfodral vit/rosa
    Ballerina Kuddfodral svart
    en till mig, en till dottern :)
    sambon tycker vi har för många kuddar redan så han blir utan!

    luckysafir @gmail.com

    SvaraRadera
  29. Fager svart och Ogräs svart/vit gillar jag verkligen.
    Precis min stil :)
    Mvh
    Malin Svensk Björck

    SvaraRadera
  30. Emma (@hemochinterior)27 oktober 2015 kl. 21:20

    Gult är allt annat än fult, och skulle jag vinna denna fantastiska tävling hade jag velat ha två Ranka i gult. :)

    SvaraRadera
  31. Jag gillar "Tillsammans vi tolv" i guld. Det är min favorit :-)
    Håller tummarna nu....
    Kram

    SvaraRadera
  32. Ogräs och Fager svart är helt i min smak. Ha en fin dag Therese

    SvaraRadera
  33. Viola och Havstulpan tycker jag är mycket vackra.

    SvaraRadera
  34. Ranka grön och vännerna-rost är i min smak. Många fina, svårt att välja =)

    //G-B

    SvaraRadera
  35. Hallå där... länge sen! Men tillbaka i zybervärlden igen :)
    Valet är "busenkelt"... Flickbus & Pojkbus, förstås. Barnsligt enkelt val... blink*
    Torsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  36. Passar på och tävla igen, kan ju inte låta bli
    med alla fina vinster. Min kuddfavorit är
    Ogräs i färgen vit/hallon.
    Fin söndag och kram/AM

    SvaraRadera
  37. Élastique och Tillsammans vi tolv Kuddfodral skulle bli en fantastiskt dekoration,
    med stil och modernitet lyfter de hemmet till en sagolik perfektion.

    Ha en fin dag.
    Med vänlig hälsning/ Kia
    ucli@spray.se

    SvaraRadera
  38. Pinje och Ballerina!

    Ingrid D

    SvaraRadera
  39. Anemone den grå varianten -helst två. Men en annan favorit är den rostfärgade vännerna.

    / Ebbe C

    SvaraRadera
  40. Åhh finns så många fina, men just nu klappade mitt hjärta lite extra för Élastique i grått och kudden i sammet i mörkblått! / Sofie Englund

    SvaraRadera
  41. Åhh finns så många fina, men just nu klappar mitt hjärta lite extra för Élastique i grått och sammet i mörkblått! :) / Sofie Englund

    SvaraRadera
  42. Å så glad jag är att jag vann.. Vilken vinst, tack snälla ni! :) Emma F

    SvaraRadera

Välkommen med en trevlig kommentar eller en fråga så besvarar vi den så gott vi kan.