onsdag 7 oktober 2015


Det är så här det ska vara!

Återvinning, miljötänk och finheter i ett paket!
TÄVLA MED FINASTE MATTAN!


Miljömärkt återanvändningsbar ljuskopp av glas

 med en stabil bottenplatta av silikon. 

Finns även återanvändningsbar plastkopp.



Miljö


Aluminium och paraffin bidrar i Sverige varje



 år för ett koldioxidutsläpp på hela 54 500



 ton vilket motsvarar 3 800 svenskars årliga 



energiförbrukning.



Hälsa
Genom att använda ljusrefiller av 100 % stearin så slipper du även de utsläpp i inomhusluften som råoljan i paraffinet åstadkommer, tänk på astmatiker och allergiker.





Vi lottar ut 2 paket innehållande:



 1 st startpaket med det enda Svanenmärkta

 värmeljuset innehållande 2 koppar, 8 refiller

 av 100 % stearin utan palmolja,


1 st Svanenmärkt Blockljus av 100 % stearin och 6 st Svanenmärkta Kronljus av 100 % stearin.


Tävlingsuppgift

Berätta för oss var man kan hitta ljusen från fantastiska: 


Nämn 2 återförsäljare och kommentera härefter.

Dragning sker den 13:e oktober.

Lycka till ladies and gents!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Vi har en vinnare!

1 valfri kimono från


går till

M a r i a 

med den trevliga bloggen 

Wikers liv

Meddela oss din hemadress inkl mobilnr tack.

Stort grattis!

###################

Det här har vi sagt länge

- sån tur att proffsen förmedlar det nu med. 
Barn ska inte drillas till elitidrott, de ska leka sig till framgångarna och blanda hej vilt, se här:

Utvecklingsmodell

Sprid gärna filmen på skolor, fritids och i hela idrotts-Sverige.

=========================

S K Ä R P   D I G !
Shoppa:

Buy:

S K Ä R P N I N G !


Inköp:




19 kommentarer:

  1. Clas Ohlson och Åhlens säger jag. Fantastiskt bra med snygg ljuskopp i glas. Gillas.

    J

    SvaraRadera
  2. Blomsterlandet och hos Lagerhaus.

    Varma hälsningar Bodil

    SvaraRadera
  3. Då nämner jag två ställen dit jag brukar gå och handla, nämligen City gross och härliga Blomster landet ;))....men jag brukar titta in till Claes Ohlsson och Åhléns också, hihi...och jag har läst om detta nyligen och funderat på att köpa ett start kit....nu hoppas jag förstås på tur ;)).........må så gott Finaste Mattan ;))
    Bia

    SvaraRadera
  4. Quilt & sånt i Åkersberga och Shoppingpartner Ekerö.

    Störtsköna tävlingar. Ha det fint!

    Beatrice

    SvaraRadera
  5. Ah, den här vinsten hade varit perfekt till mig som använder så mycket ljus.
    Handla dom kan man göra bl.a.hos Clas Ohlsson,Åhlens och Blomsterlandet!
    Ha en fin dag!
    Vh.Anne-Mari

    SvaraRadera
  6. Jag är dålig på att köpa bälten fast jag gillar snygga skärp. Det svarta är superfint. Bra med miljövänliga ljus har sett dem på Claes Ohlsson och Blomsterlandet. Vill gärna vinna sådana. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  7. Ooouii! Hurra vad glad jag blev över den fina vinsten! =)
    Mejlar meddetsamma!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  8. Jag har närmst till dessa två återförsäljare; Clas Ohlsson och Slöjddetaljer som båda finns på Triangeln i Malmö.

    SvaraRadera
  9. Vilken bra grej! De här ljusen måste jag kolla in på City Gross el en av sonens favvoaffärer, Clas Ohlson :)

    Jennie

    SvaraRadera
  10. Blomsterlandet och Lagerhaus
    Håller tummarna!
    Ha en fin vecka!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Tävlar gärna om dessa fina ljus, både snygga och bra för miljön - tummen upp för det!
    Clas Ohlson är återförsäljare.
    Kram/Erika

    SvaraRadera
  12. Då säger jag Hemtex och Indiska, två affärer jag gillar.
    Sofia

    SvaraRadera
  13. Åhléns och Hemtex.

    Göran

    SvaraRadera
  14. Blomsterlandet och Clas Ohlson.
    VIVI

    SvaraRadera
  15. Hemtex o blomsterlandet
    Hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. CLAS OHLSON och Blomsterlandet
    Kramar Jossan

    SvaraRadera
  17. City gross och Blomsterlandet.

    Siri K

    SvaraRadera

Välkommen med en trevlig kommentar eller en fråga så besvarar vi den så gott vi kan.