onsdag 7 oktober 2015


N Y A    B O K E N   F Ä R J A N
a v

M a t s    S t r a n d b e r g










TÄVLA MED OSS OM BOKEN!

Vinnaren får ett signerat ex.

 I kväll ska 1 200 förväntansfulla passagerare åka på en

 kryssning mellan Sverige och Finland. 

Men det finns något ondskefullt ombord på den här resan.

Mitt i natten är färjan plötsligt avskärmad från omvärlden.


 Det finns ingenstans att fly. 


Det finns inget sätt att kontakta land. 

Och du vet inte vem du kan lita på.


Tävlingsuppgiften lyder som så:

Berätta för oss om en annan titel hos Norstedts förlag.

Kommentera med ditt namn.


Tävlingen sker i samarbete  med




Dragning sker på lördag.


-   S T O R T   L Y C K A   T I L L !   -

Boken köper man bland annat här:

______________________


OBS!


Tävla med oss i vår Insta-tävling om denna nya kokbok

från Lava förlag!

______________________

14 kommentarer:

  1. Hej! Ja, nu har jag ju läst ut förra boken jag vann (Sthlm Confidential) så nu är det dags för en ny bok ;-)
    En annan titel är Fräls oss ifrån kärleken Av Suzanne Brøgger
    MVH/Erika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har inte hunnit läsa än, fick ett signerat ex av söta Hanna häromdagen. Spännande att hon har petat ner Lapidus från tronen över topplistan. : )

      Radera
  2. Att föda ett barn.
    Har aldrig vunnit här, kanske jag har tur nu?

    Bodil

    SvaraRadera
  3. Familjens världsatlas säger jag då:) Roligt att få vara med i eran tävling och boken verkar ju vara en modern Agatha Christi ( eller hur hon nu stavar sitt namn;) Spännande!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, varför inte!! Leverantörer är lika välkomna de!! . )

      Radera
  4. Han såg jag på bokmässan. Köpte ej boken av honom då jag var på väg till en annan monster. Ångrar det i efterhand. Men det är lätt att vara efterklok ;) Åh, Norstedts har massor med bra böcker och en högaktuell just ju, David Lagercrantz "Det som inte dödar oss", fjärde boken i Milleniumtriologin.
    Stor varm kram till er <3
    Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stor extra varm kram tillbaka Petra! : )

      Radera
    2. Haha..ser att jag snubblat på tangenterna. Annan monster..monter ska det ju vara :)

      Radera
  5. Så synd att kokboks tävlingen är bara till insta havare. Älskar kokböcker av alla slag och älskar tävla om kokböcker så klart-:) // Giggi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer fler chanser, vi kommer att köra den här på bloggen med förmodligen och vi påtalar sedan vilka tidningar som ska tävla ut den. Den är pinfärskt ny. : )

      Radera
  6. Den mycket omtalade fjärde Milleniumboken,Det som inte dödar oss, är en annan boktitel hos Nordstedts.
    Färjan verkar vara en spennande bok i min smak.
    Vh.Anne-Mari

    SvaraRadera
  7. Gardet Staffan Malmberg.En riktigt skojig bok:-) Skulle bli otroligt glad om jag hade turen att vinna färjan! Är en stor bokmal, som älskar spännande böcker! Hoppas på tur! ☆

    SvaraRadera
  8. Den boken verkar vara något för mig!
    En annan boktitel som återfinns bland Nordstedts är "De underkända" av Michael Hjorth och Hans Rosenfeldt.
    Trevlig helg! :)

    SvaraRadera

Välkommen med en trevlig kommentar eller en fråga så besvarar vi den så gott vi kan.