fredag 12 februari 2016


VINSTREGN!FYRA TÄVLINGAR!
KÄRLEK FRÅN OSS TILL ER HELA HELGEN.




Tävla med FINASTE om underbara doftljus från




Vi har ett svart och ett vitt i potten.

Titta in hos



... och berätta för oss om en annan produkt från Vinga som du tycker om och kommentera härefter med ditt namn så är du med i tävlingen.

Observera att Sweethome har fler leverantörer än Vinga. Du måste även påtala om det är svart eller vitt ljus du önskar vid vinst.

Tävlingen sker i samarbete med VINGA OF SWEDEN.
_________

VINN BIOBILJETTER!

Vi har 4 stycken, 2 var till 2 vinnare.

Tävlingsuppgift:

Berätta för oss vad som är bäst med bloggen.
___________________

Vinn dagkräm och nattkräm från


          

L R

Tävlingen sker i samarbete med LR.


För att delta vill vi att ni berättar om en annan fantastisk produkt från företaget, se länk ovan.


Vi har tre paket till er, med två burkar i varje.
En dagkräm och en nattkräm.

LR´s produkter är självklart inte testade på djur samt all
Aloe Vera är odlad på ekologisk mark.

LR ger också utsatta barn en chans genom LR Global Kids Fund
som grundades 2006.
Läs mer om företaget på deras hemsida.

___________________________

VINN BÖCKER FRÅN LAVA!



 

Vi har tre olika.


Kika in hos Bokus i länken ovan och berätta för oss om en annan intressant titel från Lava. Kommentera sedan med ditt namn härefter.

Nämn också vilken av böckerna du vill vinna.

Tävlingen sker i samarbete med



____________________

OBS!

Du deltar i en eller flera tävlingar men måste göra en kommentar för varje tävling.

Dragningar vad gäller alla tävlingarna sker den 23/2.

STORT LYCKA TILL !
____________

Vinnare av varsin valfri poster från netart.se!

N I N A
&
Maria Johansson

Vänligen meddela oss i mejl era val av motiv samt lev adr inkl mob nr

G R A T T I S !
___________________


BLACK & WHITE - SNYGGT I KÖKET




Förkläden här:

Mairo




Plastmatta i tre längder och fyra färger här:

Nylanders mattor


Brickor







LÖKSKÄRBRÄDA  och  MARGRETHE SKÅL






Gardinlängder            Bordsgriffeltavla


     


___________________________________________________


Nybörjare och vuxen? Det är aldrig för sent!

POSEIDON SIMKLUBB I LUND:

SIMHOPP

VUXENSIMSKOLA


Nikegymnasterna i Linköping:



Vuxengrupp - Ä1


Ä1-gruppen är träningsgrupp som vänder sig till mer äldre "ungdomar" 18 - 45 år.

Nybörjare samt gamla gymnaster är välkomna.

Krav: Att kunna slå en kullerbytta, hjula och stå på händer någorlunda bra.





Familjeparkour Sthlm:

HÄR


Målarkurs på vackra Öland?

Hälludden


AnnMari Löf

En massa andra kurser hittar du här:

Studieförbundet


En riktig trevlig helg i kärlekens, vänlighetens och omtankens tecken önskar vi er!





160 kommentarer:

  1. Wow det vita ljuset är så fint! <3

    Jag gillar:
    UNCLE BOB'S CHICKEN ROASTER från deras sida. Perfekt till alla grillkvällar på sommaren! :)

    Med vänlig hälsning,
    Amanda B
    Amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. En produkt jag faller för är serveringsskålen Lukas i färgen natur, från underbara Vinga of Sweden!
    Önskar vinna ett doftljus i färgen vit!
    Hälsning, Rebecka

    SvaraRadera
  3. Ni är en fantastisk trevlig tipsblogg för inredning och livsstil! Tack för det :-)
    Hoppas på att få vinna två biobiljetter och, då det säkerligen var flera år sedan jag var på bio!
    Hälsning, Rebecka

    SvaraRadera
  4. Aloe Vera Drinking Gel “Original Honey” är en annan spännande produkt från LR´s!
    Hälsning, Rebecka

    SvaraRadera
  5. Cistus incanus med zink och C vitamin.
    Tävlar om krämerna från LR.

    Catti

    SvaraRadera
  6. Jag vill helst vinna REGISSÖREN! Hos Lava finns det en barnbok som heter Magiska fingrar. Och jag tävlar inte om biobiljetter men säger ändå att ni har en allroundblogg med intressanta inlägg med allt mellan himmel och jord. Lollo

    SvaraRadera
  7. LR Colours & LR Deluxe make up är LR produkter som låter spännande. Skulle väldigt gärna vilja vinna krämerna.

    //Ingrid

    SvaraRadera
  8. Avdelningen Vår sjuka värld gör att jag höjer på ögonbrynen och skakar på huvudet! Mer av det, tack. Och gärna 2 biljetter!

    Jesper

    SvaraRadera
  9. Dofter by Emma H Willis.
    Tävlar om LR burkar.
    Jona

    SvaraRadera
  10. Inte bara snack! Oj, vilken resa den mannen gjorde. En annan bok hos Lava är Om att älska, den har jag hemma. Trevlig alla hjärtans dag då i förskott. Kul blogg detta är och härliga tävlingar! Sussie Johansson i Göteborg

    SvaraRadera
  11. Hej serveringsskålen eller fatet tycker jag är jättefint. Är svag för blått.
    Önskar vinna ett vitt doftljus. Anki

    SvaraRadera
  12. Alo vera after sun är bra. Vill vara med och tävla om ett set. Trevlig helg Anki

    SvaraRadera
  13. Jag vill gärna vinna Regissören, tack.
    En annan titel som de har tagit fram är Lugn mage med god mat.

    Stefan B

    SvaraRadera
  14. Picknickpläden Harbour Life var riktigt fin. Det svarta ljuset är jag gärna med och tävlar om! :)
    /Irene
    irene.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  15. LR har bland annat Aloe vera Animal Schampoo.
    /Irene
    irene.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  16. Et hvitt duftlys vil jeg gjerne vinne! Serveringsfat Lucas er en annen fin ting fra Vinga.
    Vh.Anne-Mari

    SvaraRadera
  17. Jeg er gjerne med i utloddningen av dag-og nattkrem.
    Probiotic12 er et produkt som virker å være bra.Kanskje noe for meg å teste.
    Vh.Anne-Mari

    SvaraRadera
  18. Prøver enda en gang å vinne Regissören.Kanskje det gjelder på tredje forsøket?
    En annen tittel fra Lava, er Mormors Mat, hundre år av husmanskost!
    Vh.Anne-Mari

    SvaraRadera
  19. Oj oj oj vilka härliga tävlingar du har, tycker du har vinstregn jämt ;)
    Klart jag är med i flera av tävlingarna så jag hoppas på turen :D

    1. Det svarta ljuset och de säljer även en Smoke Box från Vinga (Mycket fint finns det)
    2. Biobiljetter: Förutom de fantastiska tävlingarna som du delar med dig av så får man nästan alltid läsa om nya produkter, visningar, upplevelser mm och det är kortfattad information som är lätt att ta till sig.
    3. Dag & Nattkräm med Aloe Vera hade varit perfekt för min torra hy och de har även Probotic12 som verkar himla bra för kroppen!

    Jag önskar dig en riktigt härlig helg!
    Hälsningar Frida Elmgren

    SvaraRadera
  20. Gillar stekpannan classic från Vinga of sweden...om jag vinner önskar jag det vita ljuset...passar liksom bra till våren, hihi...
    Kram bia

    SvaraRadera
  21. Som jag fattar det så har ni även två tävlingar till på detta inlägg ??...vill gärna tävla om hudkrämer också, jag som brukar pröva mycket olika krämer, måste ju naturligtvis även pröva dessa ;))
    En produkt till som LR har är Mind Master ;))
    Hoppas på god tur ;))
    Kram

    SvaraRadera
  22. En stor varm kram till bästa bloggen. Önskar er en fantastisk bra helg.
    Kram ♥
    Petra

    SvaraRadera
  23. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  24. Skulle vara kul att komma ut på "riktig bio". det var ett bra tag sen ;-)

    Bästa med bloggen är att man blir presenterad för och sugen på så många bra och fina produkter, som man inte hittat annars. Och att man även har reell chans att vinna! Har gjort det två ggr. redan och hoppas på en tredje.

    SvaraRadera
  25. Tack för trevlighelgönskan! Önskar detsamma till er!

    SvaraRadera
  26. Vill gärna vinna Tänk låsningar och lösningar eller Regissören men helst den förstnämnda.Det är första gången jag tittar in här. Min granne har vunnit en bok hos er och tipsade mig på en fest förra veckan. Nu är jag ledig hela helgen och ska kika runt på bloggen. Jag följer bara Underbara Claras blogg så en till hinner jag med. Ha en fin helg! Cornelia

    SvaraRadera
  27. Önskar få bjuda ut frugan på lite middag och avsluta med bio!

    Bästa med bloggen tycker jag är variationen. Allt från inredning, konst och intervjuer med spännande personer. Gillade att läsa om potatiskonstverket nu nyligen!

    SvaraRadera
  28. "Tänk låsningar och lösningar" - hade jag gärna vunnit. Men "De 5 valen : för hållbar produktivitet" är en annan lockande titel från Lava!

    SvaraRadera
  29. Det svarta ljuset från Vinga skulle passa fint hos oss. Men jag som gillar att grilla (för övrigt snart dags att plocka fram grillen för säsongen) gillar "STORY OF TASTE". Ett riktigt bra kit för goda grillkvällar!

    SvaraRadera
  30. Hej. Jag tycker
    KYLBAG TWIRL LIGHTBLUE är somrig och snygg, jag gillar att den är så hög, framförallt just för flaskor. Jag tävlar om det vita doftljuset :)

    SvaraRadera
  31. Biobiljetter hoppas jag på! Älskar alla tävlingar och tips om fina saker ni ger! Helene/gollobracing

    SvaraRadera
  32. Tävlar om ljusen
    Vingas uppblåsbaratt solstol verkar hur smidigt som helst när man ska på utflykt på sommaren!

    Mia från Luleå

    SvaraRadera
  33. Tävlar om biobiljetter

    Det bästa med er blogg är att jag får lära känna nya märken som jag aldrig hittat till annars ❤

    Mia från Luleå

    SvaraRadera
  34. Jag tävlar om dag & nattkräm

    Karolina Kurkovas parfym från samma märke verkar riktigt spännande. Jag älskar att testa nya parfymer 😊

    Mia från Luleå

    SvaraRadera
  35. Jag vill jättegärna vinna biobiljetter! Bond, barnfilmer med ungarna, allt, älskar bio! Ni har en kul och annorlunda blogg, de flest bloggar om mode eller mat, inredning eller träning. Ni skriver om allt möjligt udda i en salig blandning. Jag har faktiskt aldrig sett en sådan knasigt rolig och intressant blogg innan. Gillart! Bästa hälsningar från Blekinge säger Sara.

    SvaraRadera
  36. Story of taste från Vinga..grillsäsongen närmar sig sakta men säkert! ;)
    Önskar vinna det vackra vita doftljuset att njura av tillsammans med min käraste. ♡ Gunnar

    SvaraRadera
  37. Hejsan. Jag vill tävla om en vitdoftljus. En produkt som jag tyckte om var keramisk kockkniv av Vinga Of Sweden. Med vänlig hälsning,
    Gullan

    SvaraRadera
  38. Tävlar om finfina dag & nattkrämen. Fann en alldeles underbar doft "essence of amber" från Lightning Collection dekorerad med Swarovski® Kristaller...wow !
    LAILA V

    SvaraRadera
  39. Ohh det var länge sen jag var på bio,hade varit kul att uppleva en bio känsla. Varför jag tycker om den här bloggen för det första gillar jag att läsa allt intressant de tar up mellan himmel och jord. Det,är som att sitta hemma i en mysig hörna och att bläddra i en veckotidning. Sedan är det ju att tävla känslan,pirret och hoppet som man alltid har över att vinna något. Allt detta gör att jag är beroende av finastemattan. Den mattan son ni har på bild från Nylanders den har jag i mitt kök,jag älskar den! Varma hälsningar//Giggi

    SvaraRadera
  40. Tänk låsningar och lösningar vill jag gärna tävla om. En annan bok som väckte mina smaklökar är Mormors mat: hundra år av husmanskost. /// Giggi

    SvaraRadera
  41. Vill gärna vinna det fina svarta doftljuset. En annan fin sak från Vinga är det blå serveringsfatet Lukas.//Annika

    SvaraRadera
  42. Vill vinna biljetter till Sf bio. jag gillar bloggen för jag har vunnit en gång innan och ni berättade då att det var flera som vunnit både två och tre gånger. Så himla roligt, nu är det nog min andra tur. Nelly

    SvaraRadera
  43. Doftljustävlingen.
    Hos Sweethome hittade jag Vingas "kylväska platt, röd".
    Britt-Marie, bm punkt ramlosa snabel-a hotmail punkt com

    SvaraRadera
  44. Biobiljetter.
    Det bästa med bloggen är alla tävlingar, speciellt när man upptäcker nya spännande saker man inte kände till tidigare. :-)
    Britt-Marie, bm punkt ramlosa snabel-a hotmail punkt com

    SvaraRadera
  45. Dag&Natt kräm.
    Aloe Vera Drinking Gel finns hos LR.
    Britt-Marie, bm punkt ramlosa snabel-a hotmail punkt com

    SvaraRadera
  46. Tävlar också om boken Regissören.
    LAVA ger även ut "Mormors mat : Hundra år av husmanskost"
    Britt-Marie, bm punkt ramlosa snabel-a hotmail punkt com

    SvaraRadera
  47. Tävlar såklart om de fina doftljuset! Gärna ett vitt om jag har sån tur :) Jag älskar bäddseten från Vinga, det ser så mysiga ut! yohannaafskovde@gmail.com

    SvaraRadera
  48. Biobiljetterna är jag också med om! :) Det bästa med bloggen tycker jag är att ni lägger ner tid på den. Sedan också hur bra den fungerar med ert instafgramkonto. De komplettererar varandra så det känns som att jag inte missar något :)

    SvaraRadera
  49. Ett vitt doftljus skulle jag tycka om!
    En annan produkt är brandfiltarna, gillar snygga säkerhetsprodukter.

    SvaraRadera
  50. Bland Aloe Vera produkterna fanns en spännande Emergency spray!

    SvaraRadera
  51. På frågan om biobiljetterna måste jag nog säga att en riktigt bra sak med bloggen är era supertävlingar!

    SvaraRadera
  52. KAFFETERMOS DESIGNO - SVART är en annan produkt från Vinga of sweden som jag tycker mycket om.
    Jag vill gärna vara med och tävla om de urläckra doftljusen och önskar mig ett vitt om jag skulle
    ha turen på min sida! <3

    SvaraRadera
  53. Serien Beauty Diamonds för mogen hy från LR tycker jag verkar spännande....
    Jag vill gärna tävla om aloe vera dag/nattcremen!

    SvaraRadera
  54. Jag vill gärna tävla om det vita doftljuset. En annan produkt från Vinga som jag gärna skulle vilja ha är den uppblåsbara solstolen MR INFLATABLE. Perfekt till sommarens båtutflykter.

    SvaraRadera
  55. Det skulle vara underbart att vinna biobiljetter eftersom det var flera år sedan jag och min man tog oss tid att gå på bio. Det bästa med bloggen är blandningen av intressanta tips och nya produkter. Och alla spännande tävlingar, där man faktiskt har en reell chans att vinna. Fortsätt med ert fantastiska jobb att förgylla tillvaron för oss andra.

    SvaraRadera
  56. Vill gärna tävla om krämerna från LR också. En annan spännande produkt är parfymen Essence of Marine, som är dekorerad med Swarovski-kristaller.

    SvaraRadera
  57. Zeitgard cleansing system låter intressant för mig. Tävlar om de fina krämerna. Hälsningar Linda Johansson.

    SvaraRadera
  58. Multiverktyg Vildmark ger mig Vinga(r)
    /Rolf

    SvaraRadera
  59. Jag gillar bloggen för att den är så rak och bara innehåller det vackra och väsentliga.
    /Rolf

    SvaraRadera
  60. Annika J:

    Tävlar om LR dag/natt-krämen. I övrigt så tycker jag om Parfymen: Essence of Amber!

    SvaraRadera
  61. Annika J:

    Tävlar gärna om det vita ljuset från Vinga. Harbour life (picknickpläd) vore perfekt inför vårens och sommarens utflykter!

    SvaraRadera
  62. Annika J:

    Tävlar gärna om boken Tänk låsningar och lösningar. Lugn mage med god mat är en annan lockande titel.

    SvaraRadera
  63. Annika J:

    Jag tävlar även gärna om biobiljetter!

    Bäst med er blogg är inspirationen. Oavsett ämnen så har ni varierande innehåll men alltid intressant och inspirerande. Tack för rolig läsning!

    SvaraRadera
  64. Jag tävlar gärna om biobiljetter, då det är minst 6 år sedan jag var sist:). Det bästa med bloggen är all inspiration man får, samt att man får upp ögonen för nya coola produkter som man kanske aldrig hade hittat annars! :)

    SvaraRadera
  65. B I O B I L J E T T E R
    Jag finner sån glädje och inspiration genom att följa er på blogg & instagram <3

    SvaraRadera
  66. Ett underbart doftljus i vitt får gärna flytta in hos mig. Hos sweethome.se tycker jag soppterrinerna från Rotor är super snygga.

    SvaraRadera
  67. Dag & nattcreme behövs vid min ålder. LR's alkovera drinking gel är en av deras andra produkter

    SvaraRadera
  68. Det bästa med bloggen är att man kan läsa om de där företagen ingen annan nämnt. Små spännande smultronställen och en varm härlig ton. Skulle gärna ta min son på bio. Kram och tack för ett bra jobb med bloggen

    SvaraRadera
  69. Ett vitt doftljus tävlar jag gärna om.
    En annan sak som jag skulle vilja ha fr vinga är ; YELLOWSTONE PICNIC BASKET BLACK , en perfekt picknickkorg för sommarens picknickar.
    Ha en fin söndag o alla hjärtansdag!

    SvaraRadera
  70. Tävlar om biobiljetter.
    Det bästa med bloggen är alla fina tävlingar och med varierande vinster. Och intressant läsning och roliga, bra tips.

    SvaraRadera
  71. Vill gärna tävla om boken "Inte bara snack"
    Från LAVA rekommenderar jag Sjörövarhjärta, på alla sjörövarhjärtans dag. ; )

    SvaraRadera
  72. Vill gärna vinna biljetter. Bio-logi var mitt favoritämne i skolan. ; ) Det bästa med bloggen är de trevliga bloggerskorna Mia & Mian. Kram!

    SvaraRadera
  73. Dag och nattkräm tävlingen ställer jag upp i.
    Mind Master Brain & Body Performance Drink är en produkt som låter intressant.

    SvaraRadera
  74. Den snygga Badrock Westerly White är fin och ett matchande vitt doftljus vore passande. : )

    SvaraRadera
  75. Tävlar om biobiljetterna. Bästa med er blogg är att man får så mkt inspiration & att man hittar fötetag/ märken som man annars inte slulle hittat. Era tävlingar är dessutom gryyyymma! :) / Mvh Emma F

    SvaraRadera
  76. Bäddseten från Vinga är inte dumma! Vill gärna tävla om dessa underbara doftljus! /Mvh Emma F

    SvaraRadera
  77. Jag hittar Care system Zeitgrad från LR.

    Önskar vinna krämerna.

    Sofia

    SvaraRadera
  78. Tävlar om biobiljetter. Bästa med finastemattan är tipsen. Från husleverantörer, till kurser och inredningsprylar. Alltid något nytt att läsa om, så det blir aldrig tråkigt!

    Mvh. Elin Hansson

    SvaraRadera
  79. Tävlar om det svarta ljuset från Vinga. Jag som är skaldjursfantast måste säga att jag älskar setet som heter STORY OF SHALLFISH! Får nog klicka hem det inför sommaren!

    SvaraRadera
  80. Tävlar om boken Tänk låsningar och lösningar. Från Lava kommer också boken En riktig födelsedag - Inspiration och verktyg för blivande föräldrar. Den skulle passa min syster som just nu går i väntans tider. Får tips henne! :D

    Mvh Elin Hansson

    SvaraRadera
  81. Tävlar om dag och nattkrämen. 28 days bodymission är ett kit jag blev sugen på att testa. Har en del kilon över sedan min förra graviditet. Så nu börjar det bli dags att ladda upp inför badsäsongen 2016 ;)

    SvaraRadera
  82. Tävlar HEMSKT GÄRNA om de underbara doftljusen! Tycker mest om det vita men gillar egentligen båda ( eller rättare sagt alla Vingas fina doftljus;))
    Älskar de här ljusstakarna med och de måste nog få hitta hem till mig.
    http://www.sweethome.se/sv/ljuslyktor/ljusstake-marble-white

    Tack för sköna tävlingar!
    Kram
    A

    SvaraRadera
  83. Bio-biljetter: Det bästa med bloggen är att den är skriven på att så glatt och positivt sätt, jag blir alltid glad när jag tittar in här! Sen gillar jag också alla tips, man får så många nya idéer och inspiration :)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  84. Keramisk kniv finns i deras sortiment och den är jag nyfiken på;). Vinner och njuter gärna av ett vitt ljus men även det svarta skulle göra mig jätteglad såklart💗💗 tack för en trevlig blogg med blandad kompott av livets goda

    SvaraRadera
  85. Det bästa med bloggen är att den är så lättläst, ofta uppdaterad samt känns aktuell. Trevligt att titta in här några ggr i veckan för inspiration. Skulle gärna vilja vinna biobiljetter. I såna fall skulle jag ta med mig min pojkvän och se filmen om Zlatan. Vi gillar fotboll båda två.

    SvaraRadera
  86. D O F T L J U S
    Fina båda men om jag måste välja, det vita <3
    Jag gillar Grill & Gourmet pannan från VINGA

    SvaraRadera
  87. Vingas Nautica cooling bag i vanlij, den är jag grymt sugen på! Inte bara för att jag är heeeelt galet sugen på sommar, men också för att den är både snygg och praktisk. Tänk att bara packa ner saft, bullar, mackor och lite kaffe och dra till stranden en dag, bara njuta i solen heeela dagen. Åhhh! Hade velat ha det vita doftljuset, eftersom det ska lukta white tea vilket jag tycker låter väldigt behagligt.

    SvaraRadera
  88. Sittunderlaget Happy Flower gör mig glad.
    Ett svart doftljus önskar jag vid vinst.
    Roselyn, rrroselyn@outlook.com

    SvaraRadera
  89. Hoppas kunna bjuda pojkvännen på bio. :)
    Alla intressanta tips och intervjuer som dyker upp här är klart bäst.
    Roselyn, rrroselyn@outlook.com

    SvaraRadera
  90. Aloe Vera krämerna skulle göra skillnad, som dag och natt. En annan viktig produkt från LR är Figuactiv-dietprodukter.
    Roselyn, rrroselyn@outlook.com

    SvaraRadera
  91. Fin blogg med mycket olika varianter av varor att bjuda på. Lättläst med inspirerande foton. Tack för allt ! :) Hoppas vinna biobiljetter till tvillingsönerna våra. onnesi@hotmail.com

    SvaraRadera
  92. Tävling om doftljus från Vinga of Sweden: Jag tycker om värmeflaskan Patron stål. Stiligt och annorlunda!
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  93. Har inte varit på bio sedan stumfilmernas tid, så det kanske är dags nu... Bloggen i kombination med ert Instagram gör att varje dag fylls med glädje, skönhet och överraskningar.
    -Paul

    SvaraRadera
  94. Vitt ljus hoppas jag på nu till våren! Älskar deras picnickkorg oxå, den är ursnygg!!/Helene Martinsson

    SvaraRadera
  95. Tävling om krämer från LR: Det finns ett spännande örtte Cistus Incanus.
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  96. Jag tävlar om doftljus. Ponchon Summer
    nights ser mjuk o skön ut.

    Kram Nina T

    SvaraRadera
  97. Näringsämnena vita aktiv.
    Tävlar om LR produkter.
    Solveig

    SvaraRadera
  98. Majestic gold tevekannan blev en favorit hos mig! Perfekt för att sätta lite guld på tillvaron! Det svarta ljuset väljer jag! :)

    SvaraRadera
  99. Tävlar också gärna om LR produkter. Deras hårserie med aloevera gillar jag. De har en spray som är super på trassligt hår!

    SvaraRadera
  100. En annan produkt som jag gillar från Vinga of Sweden är den runda brickan med tryck �� Håller tummarna hårt ���� Kram Madelene.A

    SvaraRadera
  101. Jag tävlar om biobiljetter �� Jag älskar verkligen bloggen! Så mycket inspiration och mycket bra tips �� Jag tittar in åtminstone en gång varje dag �� Håller nu tummarna hårt och hoppas på ett mysigt biobesök i kylan �� Kram Madelene.A

    SvaraRadera
  102. Zeitgard powerlift verkar intressant �� Och jag tävlar alltså om hud och nattkräm som jag håller tummarna hårt för att vinna då jag fått väldigt torr hud efter alla cellgifter. Både jag och min hud skulle bli enormt glada om jag har turen att vinna ���� Kram Madelene.A

    SvaraRadera
  103. En annan intressant bok från Lava är boken "Lugn mage med gott bröd". Jag håller tummarna för att vinna boken "Regisörren" som jag länge velat läsa �� Håller tummarna hårt ���� Kram Madelene.A

    SvaraRadera
  104. Bästa med bloggen - Har nyss upptäckt eran blogg och jag gillar att ni tipsar om saker som man annars inte hade haft koll på och att det är så blandat. En riktig favorit om man gillar olika saker som gör livet lite roligare. Kommer bli en återkommande blogg att besöka. Tummen upp och kul såklart med tävlingar! =)

    Lena N

    SvaraRadera
  105. Hej!
    Jag tävlar gärna om hudkrämerna. Man hittar bland mycket annat Omega 3 hos LR.
    Camilla Sandmark
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  106. Böcker från Lava - En bok som jag har fastnat för av många är Magiska fingrar av Staffan Götestam. Är helt inne i barnböcker nu när jag har en dotter och just barnböcker är så underbara med sin fantasi och vackra bilder. Det kan man inte ha för mycket av!

    SvaraRadera
  107. Vinga - Jag fastande för dom fina serveringsfaten dom har. Hade inte varit helt fel att bjuda hem gäster och servera en god middag på dom. Men ett svart ljus som man kan vinna i tävlingen hade inte varit helt fel heller =)

    SvaraRadera
  108. Roligt att ni uppmärksammar Erika Tubbin, hon hade sin butik nedanför min balkong nu innan hon flyttade sin lokal, riktigt duktig tjej!

    Men nu till tävling, och då först ljusen, om jag skulle ha turen att vinna detta vackra och väldoftande ljus så är det det vita som jag gärna skulle vilja ha, men skulle bli glad för vilket som då jag är en riktig doftljus fanatiker.

    En annan produkt som jag gillar från Vinga är SOLSTOL MR INFLATABLE som är hur smart som helst, bara att vika ihop så den tar ingen plats, och bara att blåsa upp på stranden under lata dagar, hur perfekt ? Det får nog bli en sån nu inför sommaren.

    Ha en trevlig kväll, Desirée

    SvaraRadera
  109. Det bästa med bloggen är alla fantastiska tävlingar, och att ni uppmärksammar sådant som man annars kanske inte hade tänkt på, blandat med matnyttig info. Fortsätt som ni gör, jag älskar bloggen och er Instagram! :-) Vore roligt att vinna biobiljetter då jag och killen är riktiga filmslukare och har många filmer som går på bio i år som vi vill gå o se. / Desirée

    SvaraRadera
  110. Vinga - Seaside tray från Vinga är klassisk och stilren!
    Mvh
    Ann-Sofie annso1974@hotmail.com

    SvaraRadera
  111. Jag tycker om er blogg (och Instagramkonto) för att det är så många trevliga tävlingar och också lite annat läsvärt, bra blandning!
    Mvh
    Ann-Sofie annso1974@hotmail.com

    SvaraRadera
  112. Lava - "skriva barnbok" skulle jag vilja prova på och därför verkar det en bra bok :-) Vill vinna Enhagers bok.
    Mvh
    Ann-Sofie, annso1974@hotmail.com

    SvaraRadera
  113. Tävlar om vitt doftljus. Serveringsfat Lukas blå är ett av de finaste fat jag sett.
    Gun B (gunderbara.gun@gmail.com)

    SvaraRadera
  114. Bloggar är som mattor, bara en kan vara finast.
    Gun B (gunderbara.gun@gmail.com)

    SvaraRadera
  115. Vill tävla om krämerna.
    Hos LR hittar man även "ZEITGARD Care System för Effektiv Ansiktsvård".
    Gun B (gunderbara.gun@gmail.com)

    SvaraRadera
  116. Hej!
    Vill gärna tävla om de fina doftljusen från Vinga of Sweden!
    Oj, så mycket fint det fanns på hemsidan. Jag har alltid funderat på en pick-nick filt men inte kommit till skott, denna tyckte jag var jättefin PICKNICKPLÄD HARBOUR LIFE RÖD
    Om jag vinner vill jag helst ha ett vitt ljus.

    Tävlar gärna om biobiljetter också. Bästa med bloggen är ju allt fint man kan vinna och att man faktiskt vinner. Jag är SÅ glad för det. Så därför följer jag bloggen.. och för att ni har härlig inspiration också.
    Kram kram

    SvaraRadera
  117. Hej!
    Jag vill gärna vinna ett vitt ljus om jag har den stora turen...
    SOLSTOL MR INFLATABLE, tycker jag hade varit en superbra sak från Vinga! Perfekt inför sommaren 2016!
    Maria Johansson

    SvaraRadera
  118. Det hade varit mysigt att gå på bio.. Det bästa med bloggen är tips om företag och saker men inte hittat och tävlingarna där man verkligen har en chans att vinna!!

    SvaraRadera
  119. "Om att älska : 90 berättelser om hjärta och smärta" finns hos Lava och verkar intressant den också.
    Försöker vinna boken "regissören".. :)
    Gunnar B

    SvaraRadera
  120. Hudcremerna vill jag vinna! Mitt lilla nylle behöver lite omvårdnad så här i vinterkylan :)
    En annan fantastisk produkt måste ju vara den drickbara Aloe Veran, känns som att den gör underverk för onda magar om inte annat.

    Hoppas hoppas!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  121. Hoppas på ett vit doftljus eller biobiljetter. Det bästa med bloggen är att det är fina och bra produkter som lottas ut. Känns som noga utvalt. Varierad och bra värdegrunder. Mycket fina produkter från Vinga men badrockarna såg ju verkligen ljuvliga ut :) //Victoria

    SvaraRadera
  122. Vitt ljus önskar jag vinna, och en Hamburgerpress har jag alltid velat ha.
    olaludvig(at)ektv.nu

    SvaraRadera
  123. Det bästa med Finaste Mattan är alla olika varierade tävlingspriser, man vet aldrig vad som kommer att dyka upp härnäst.
    olaludvig(at)ektv.nu

    SvaraRadera
  124. Cistus Incanus finns i LR:s sortiment.
    olaludvig(at)ektv.nu

    SvaraRadera
  125. Boken Regissören har jag hört mycket gott om så den vill jag vara med och tävla om.
    En annan bok hos förlaget LAVA är "De 7 goda vanorna : grunden för personlig utveckling och hållbart ledarskap"
    olaludvig(at)ektv.nu

    SvaraRadera
  126. Jag vill så gärna få det fina svarta doftljuset.

    Jag ska snart flytta till min alldeles egna och första lägenhet. När jag har fått riktigt fint och i ordning så ska jag bjuda mina vänner på bubbel, middag och fest och då är "Mina middagsgäster" från Vinga ett väldigt trevligt inslag.

    Amelie Hansson
    ameliehansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  127. Ett svart ljus skulle lysa upp min dag. Linnedukset history röd skulle jag haft i julas, men det kommer ju fler jular. :-)
    -Paul

    SvaraRadera
  128. Svart ljus! Så fint! Vinga of Swedens YELLOWSTONE PICNIC BASKET BLACK! Vi åker på picknick året runt och äääälskar den här picknickkorgen!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  129. Vill tävla om biobiljetter! Svar: Det bästa är att er blogg är så lättillgänglig och uppmuntrande! Ger mig vardaglig inspiration och glädje i nuet!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  130. Jag vill supergärna vara med och tävla och dagkräm och nattkräm!
    Svar: Aloe Vera Baby – Mild vård till baby och Mamma Allra bästaste för den minsta och hennes mamma! Underbara produkter!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  131. Böckerna! En annan intresseant titel är Om att älska : 90 berättelser om hjärta och smärta Ingen kan väl få mycket av kärlek!
    Jag skulle välja Inte bara snack.

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  132. Det är första gången jag är inne på er sida!! Men jag tycker att det verkar vara en sida som är lättöverskådlig och ljus och fräsch!! Jag återkommer!! Jag vill gärna vara med och tävla om biobiljetterna!!
    ulrikaholm@icloud.com

    SvaraRadera
  133. Emma @hemochinterior22 februari 2016 kl. 19:18

    Är med och tävlar om ett underbart doftljus från Vinga. Gillar bl.a. förklädet fairtrade i natur
    http://www.sweethome.se/sv/forkladen-Vinga-of-Sweden/forklade-fairtrade-natur?group=prod_prod_grp-s2%2F247

    SvaraRadera
  134. Emma @hemochinterior22 februari 2016 kl. 19:21

    Tävlar även om biobiljetter; bäst med bloggen är kombon av fina tävlingar och finurlig fakta :)

    SvaraRadera
  135. Hej, jag är gärna med i utlottningen av det vita doftljuset. Denna underbara pläd fångade mitt intresse SHERPABLANKET SHEEPY. Jag har precis idag hittat till er blogg och här kan jag stanna kvar en stund för här fanns en blandning av mycket godsaker av det jag gillar. Så kul med allt som har med inredning att göra :) Hälsningar / Pernilla W

    SvaraRadera
  136. Hej, jag är gärna med i utlottningen av biobiljetter :) Jag har precis idag hittat till er blogg och här kan jag stanna kvar en stund för här fanns en blandning av mycket godsaker av det jag gillar. Så kul med allt som har med inredning att göra :) Hälsningar / Pernilla W

    SvaraRadera
  137. Hej, jag vill gärna vara med i utlottningen av dag och nattkräm från LR. Jag blev intresserad av Emma Hemming Willis doft ur LR:s sortiment "Essence of Rose" som är Blommig Fruktig och Sensuell. Precis så vill jag att en doft ska va ;) Jag har precis idag hittat till er blogg och här kan jag stanna kvar en stund för här fanns en blandning av mycket godsaker av det jag gillar. Så kul med allt som har med inredning att göra :) Hälsningar / Pernilla W

    SvaraRadera
  138. Hej, jag är gärna med i utlottningen av boken "Regissören" från LAVA. En annan bok från LAVA är "Lugn mage med god mat: kokboken för dig med IBS" Jag har precis idag hittat till er blogg och här kan jag stanna kvar en stund för här fanns en blandning av mycket godsaker av det jag gillar. Så kul med allt som har med inredning att göra :) Hälsningar / Pernilla W

    SvaraRadera
  139. Tävlar väldigt gärna om ett lovely doftljus!!:)
    Älskar de ursnygga ljusstakarna med: http://www.sweethome.se/sv/ljuslyktor/ljusstake-marble-white

    Tack för skön tävling!
    Kram och skön kväll
    Helen S

    SvaraRadera
  140. Jag skulle vilja tävla om doftljusen! Jag skulle vilja vinna den vita!
    Jag älskar SOLSTOL MR INFLATABLE GRÖNSKA, perfekt till varma sommardagar på stranden!

    amandanyman96@hotmail.com

    SvaraRadera
  141. Skulle vilja vinna biobiljetterna! :D
    Jag älskar all inspiration man får om så många olika saker, och såklart är det kul med tävlingarna!

    amandanyman96@hotmail.com

    SvaraRadera
  142. Åhh jag älskar LR, skulle vilja tävla om deras produkter!
    Jag använder deras Perfect Smooth Compact Foundation varje dag! Den är underbar, huden andas även när jag tränar! Jag har så dålig hud så vågar inte gå utan foundation, och med typ alla andra får jag bara sämre hud, men denna är perfekt!

    Amandanyman96@hotmail.com

    SvaraRadera
  143. Jag skulle vilja vinna boken tänk lösningar och lösningar.
    En annan bok som verkar intressant är boken Mormors mat : hundra år av husmanskost. Så roligt att läsa!

    amandanyman96@hotmail.com

    SvaraRadera
  144. BADROCK WESTERLY WHITE från VINGA OF SWEDEN ser supermysig ut.
    Jag är gärna med i utlottningen av ett vitt doftljus.

    Kram!
    Kia Udd
    ucli@spray.se

    SvaraRadera
  145. Ni är bästa bloggen med härlig inspiration och superfina tävlingar :)
    Vill gärna vara med och tävla om biobiljetter.

    Kram!
    Kia Udd
    ucli@spray.se

    SvaraRadera
  146. MICROSILVER PLUS är funktionell vård från LR för hela kroppen - från topp till tå.
    Jag är gärna med av utlottningen av dag och nattkräm från LR.
    Min hy är så torr och dyster, skulle verkligen behöva lite mjukgörande lyster.

    Kram!
    Kia Udd
    ucli@spray.se

    SvaraRadera
  147. Jag vinner gärna ett vitt ljus =). En annan Vinga of Sweden-produkt jag gillar är: http://www.sweethome.se/sv/ss-14-Vinga-of-Sweden/scubabag-20-l-navy?group=prod_prod_grp-s2%2F247

    f_kamilla@hotmail.com

    SvaraRadera
  148. Jag vinner gärna biobiljetter =). Intressant läsning, bra tips så roligt att köpa och roliga tävlingar.

    f_kamilla@hotmail.com

    SvaraRadera
  149. Jag provar gärna på de här ansiktskrämerna =).

    En annan produkt jag är nyfiken på är aloe vera gelen.

    SvaraRadera
  150. Åh, det finns mycket fint hos Vinga men en Vinga Cube Tradition ljusstake skulle gärna få pryda mitt hem och det vita doftljuset :-) Sophie

    SvaraRadera
  151. Serveringsskål Lukas grå är väldigt vacker, skulle användas flitigt i mitt hem, skulle passa fint med de svarta ljuset.

    SvaraRadera
  152. Jag skulle vilja vinna ett svart doftljus!
    En annan produkt från Vinga som jag tycker om är ponchon summernights orange, hur fantastisk är inte den färgen?

    Linneabohmaan@hotmail.com

    SvaraRadera
  153. Jag skulle vilja vinna biobiljetter.
    Det bästa med er blogg är att ni varierar er och har tävlingar! Ni är som en blandning av sött och salt :)

    linneabohmaan@hotmail.com

    SvaraRadera
  154. Jag är med o tävlar om det vita ljuset ❤ jag tyckte om produkten SOLSTOL MR INFLATABLE :-) så himla praktisk o smart när man ska spendera en dag på stranden. Visste inte att det fanns madrasser med uppblåsbara ryggkuddar. Detta måste införskaffas till sommaren :-) hoppas på tur i tävlingen hade blivit såå glad om jag vann :-)

    SvaraRadera
  155. Beauty Diamonds hudvård är det lilla extra för min rynkiga och torra hy, den gör min hud skinande ny.
    Hoppas på att vara en av de lyckliga vinnarna till Aloe Vera krämen.

    Er blogg har mycket som man fastnar för, ingen risk för att man blir uttråkad. Ni har lyckats bibehålla mitt intresse och har gjort det sedan jag fann den förra året :-)Ni hittat en tilltalande mix med tips på evenemang att gå på, saker att göra och köpa, roliga tävlingar och mycket annat. Tummen upp ! Sophie :-)

    SvaraRadera
  156. Jag vill tävla om biobiljetter!
    Det jag gillar med er blogg är att även jag som kille tycker den är intressant! Ni ger mycket bra tips och roliga tävlingar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter fantastiskt, men dragning på denna tävling var den 23:e, du såg inte det? Vinnarna presenteras i morgon. Delta gärna i någon annan tävling här! : )

      Radera

Välkommen med en trevlig kommentar eller en fråga så besvarar vi den så gott vi kan.