torsdag 8 februari 2018



Vi firar läsning i februari.

Tävla med oss om en massa härliga böcker!




   




Ett liv i balans ger dig vägledning och nycklar till bättre mående, verktyg och förhållningssätt för att leva. Relevant kunskap om stress och en mängd övningar för olika behov, som t ex ökad självkänsla, återhämtning och bättre sömn, för ångest, skam och malande tankar.

Måla, rita och skriv i boken, så blir den din nära vän på stigen mot ökat välmående!


Vi har två ex till er av denna titel.









Lider du av autoimmun sjukdom, allergi, dålig mage eller kroniska inflammationer?
Då är Den läkande maten perfekt för dig. God tarmhälsa är en förutsättning för att må bra.

Över 1 miljon svenskar har någon autoimmun sjukdom och var femte svensk är allergisk. Metoden i den här boken AIP, autoimmunt protokoll är en variant av paleo (stenålderskost) som tack vare goda resultat gör succé över hela världen



Vi tävlar ut 2 ex!


I samarbete med förlaget









Vinn en loggbok!








HUNDRA DAGAR

... fokuserar på att sätta ett mål som man vill uppnå på just 100 dagar. Och för att genomföra målet erhålls enkla och effektiva frågor som ska besvaras dagligen, morgon som kväll. De hundra dagarna är uppdelade i femton veckoetapper där varje vecka har ett nytt fokusområde.

Varje veckas fokusområde startar med en historia ur golfspelarens Robert Karlssons liv där han delar med sig av sina lärdomar och erfarenheter från sina drygt 30 år på världens golftourer.



Vi har ett exemplar i potten.








Vad menas med en doftgarderob? 

Vilken doft passar bäst vid olika tillfällen?
Hur sköter man sin hud på bästa sätt? Vårdar sitt skägg och sin mustasch?

Tar hand om sitt hår och hittar rätt frisyr?

I boken Manligt en skönhetsguide presenterar Alexander Catalan, en av Sveriges främsta doft- och groomingexperter, sina bästa produkter, tekniker, tips och råd. 



Vinn en guide för män!


Vill du vinna en av dessa böcker? Gör då så här:

Berätta för oss om vilken titel du mer tycker verkar intressant hos Lava förlag. Kommentera efter inlägget med ditt namn och välj vilken bok du tävlar om.


Lava hos Bokus här!


Dragning sker den 1/3.



S T O R T  L Y C K A   T I L L ! 

___________________

VINNARE!


En rosa cykeljacka går till



Matildha



Mejla oss din lev adr inkl mobilnr för paketleverans.





GRATTIS!

__________________




Eeeeruuu käääääääääär...?







   









Lite info om alla hjärtans dag på youtube här.



Firar du din käresta, din familj? Inte alls?

Har du en tradition eller är det olika från år till år? Berätta gärna för oss! Kanske skickar du kort?



Vi är nyfikna på hur NI gör.


Vi på FINASTE överöser alla vi tycker om med
kramar och små gåvor.




Alla hjärtans dag-present tips:



Liten men värmande kärleksförklaring.





Åhléns






Fint i silver. Till stor eller liten.





























Presentkort

En hundralapp eller två att köpa en tavla, filt eller ett par nya kuddar för, är uppskattat. 








Go gift





Alla älskar väl choklad..?







     













Om du inte orkar ge vännen det själv, beställ här:




Ansiktsmassage






Inför våren 2018.
















Till alla dem som aldrig får en present eller kan ge själva:



Gåvoshop UNICEF





Ha en fantastisk kommande Alla hjärtans dag!




Och glöm inte kärleken till en vän, morfar, granne eller arbetskamrat även om den inte är riktigt lika stor som kärleken till din partner, dina barn Störst av allt är kärleken till dig själv egentligen. Köp tulpaner eller bjud dig själv på bio, en match, spa eller kanske en middag på stan.




KRAMAR från oss!







13 kommentarer:

  1. Healing yoga. Önskar Ett liv i balans.
    Susann

    SvaraRadera
  2. Du lever så länge du lär skulle jag vilja läsa.

    Tävlar om Manliga dofter i bokform.

    Hälsningar Jakob

    SvaraRadera
  3. Åååååh Mallisboken skulle jag vilja ha. Ska önska mig i 40-årspresent! 100 dagar vill jag önska mig av FINASTE MATTAN!!!!!
    Kramar till tusen Johanna Karlsson

    SvaraRadera
  4. Den som gapar efter mycket romanen verkade intressant. Jag vill tävla om boken "Ett liv i balans". Skulle jag ha turen att vinna vill jag ge boken till min älskade dotter som lider av ångest,dålig självkänsla osv...

    Ha en fin Alla ❤️ Dag Finastemattan

    Hälsning
    Giggi

    SvaraRadera
  5. Jag skulle vilja ha både hHealing yoga och Den läkande maten. Jag tävlar alltså om D l m. Och älskar väskan på er Instatävling. Jag har en hemma! Fast cykelväskan. Fin helg önskar Rut

    SvaraRadera
  6. Ett liv i balans. Trevliga barnböcker finns där. Tina Nilsson

    SvaraRadera
  7. Lava ger ut barnboken Så känns det.
    Jag vill gärna vinna Den läkande maten och hoppas på tur!
    Åsa

    SvaraRadera
  8. Ett liv i balans. För att jag behöver det så mycket!!!
    /Ulrika Jönsson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad trevligt att du tävlar! För att vinna måste du dock lösa uppgiften...

      Radera
  9. Boken om Mallorca av Malin Berghagen. Den läkand maten vill jag helst vinna men tar vilken som helst. Glada hälsningar från Jesper

    SvaraRadera
  10. Konsten att vara elak

    Manligt

    Stina

    SvaraRadera
  11. Jag tävlar om Den läkande maten. En annan bok på samma tema (från Lava Förlag) som verkar intressant är Läkarens guide till den naturliga supermaten. Vänliga hälsningar, Charlotte G

    SvaraRadera
  12. Ett liv i balans önskar jag vinna. Sam´s birthday ger de ut. Anna-Karin Axelsson

    SvaraRadera

Välkommen med en trevlig kommentar eller en fråga så besvarar vi den så gott vi kan.