onsdag 17 maj 2017



Vill du vara absolut läckrast i sommar?








Såklart du vill! Tävla med FINASTE om WOW-tjusiga shorts.

Vi har TVÅ par till er! I samarbete med







Mönstrade shorts med tassels i 100 % viskos.

Kika in hos leverantören här:


Berätta sedan för oss i en kommentar vilket plagg du tycker är snyggast där, förutom shortsen. Avsluta med ditt namn och vilken storlek du önskar om du vinner.


Och det kommer mera!

Sötaste toffeln ever...?






I samarbete med








Vi har ett par Mary-Jane, natur, till er i valfri storlek (finns i 35-42).


Här hittar ni:



Vad gillar du mest hos Haga trätoffel? Kommentera efter inlägget med namn och skostorlek.


Dragning sker den 25:e i båda tävlingarna.

STORT LYCKA TILL!

____________

V I N N A R E !

Grattis säger vi till

PETRA

- som har vunnit tre fina formar från Jonas of Sweden.

Stort grattis även till

JOLANTA
och
VIVEKA

som får Linus tårtbok från Bonnier fakta hem i brevlådan.

Mejla oss era lev adresser inkl mobil nr.

________________________________________

Vem vill inte ha ett utekök i sommar?

















Regnet öser ner idag men prognoserna lovar kanonväder de följande dagarna. Och då kliar det i fingrarna på alla hemmasnickare, trädgårdsälskare och soldyrkare. Man vill fixa, ställa i ordning sin altan och allt där omkring. Kanske sommartorpet eller... sjöstugan?






Bild: Törsleffs skärgårsservice












Bilder: Sköna hem









Hur ser det ut på din sommarplats?

Har du en grönt dignande citybalkong? En stor fotbollsgräsplan till tomt eller ett eget sommarställe? Berätta gärna vad ditt smultronställe är. Vi älskar era kommentarer!

Och glöm inte att vi firar att FINASTE fyller två år hela våren och sommaren. Just nu på Instagram @finastemattan - en necessär i äkta buffelläder i tävling!


Ha en fantastisk tid i solen som kommer på
ONSDAG!

Kramar




50 kommentarer:

  1. De tofflorna är vackraste jag har någonsin sett!! Haga trätoffelfabrik har så många fina skor. Deras barntofflor är också super söta. (Skostorlek 39)

    MVH Anna S.

    SvaraRadera
  2. Finastemattan jag håller med det var verkligen den sötaste tofflan,den skulle jag mer än gärna ha på mig. Postmanväskan i natur tyckte jag var också snyggt,passar bra till tofflorna.
    Med vänlig hälsning,
    Gülay

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ja om jag skulle ha turen och vinner vill jag ha skostorlek 37 då:))
      //Gülay

      Radera
  3. Tack, tack, tack så himla mycket! Mejlar på stört!!!! Viveka

    SvaraRadera
  4. Omlottklänning. Så fina shorts! M/L.

    Ebba N

    SvaraRadera
  5. Det finaste plagget på Holy Sally efter shortsen är omlottkjolen i samma färg�� Perfekt till alla kommande sommarkvällar��/Tina

    SvaraRadera
  6. Haga trätoffel fabrik har funnits i många år!! Fint hantverk och roligt att det man hade som barn har blivit en populär sko��
    Storlek 39 vid vinst����/Tina S

    SvaraRadera
  7. En jättefin sko som passar till hela min garderob. Det är det bästa med den affären att där finns allt som min familj behöver. Om jag vann skulle strl 38 passa mig����

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önskningar från Malin ����

      Radera
  8. Tofflorna är ju helt fantastiskt söta! Vill gärna vinna ett par i strl 39.
    Även lärarinnaväskan var ju otroligt fin.

    SvaraRadera
  9. Blusen med dekoration var fin, så snyggt med "tassels" :-)
    Önskar stl S/M i shortsen.
    Vill oxå tävla om sommarens sötaste pjuck i stl 39. Jag gillar mest att den passar både till jeansshortsen och till klänning :-)
    /Ann-Sofie (annso1974@hotmail.com)

    SvaraRadera
  10. Glömde skriva att jag gillar den blommiga Hagatoffeln mest :-)
    /Ann-Sofie (annso1974@hotmail.com)

    SvaraRadera
  11. Monica Bengtsson17 maj 2017 kl. 22:08

    Åååå, den modellen på träskor hade jag under min ungdomstid, har till och med varit på dans med sådana på fötterna:) Postmanväskan i natur gillar jag också!Om jag har turen att vinna har jag storlek 38!/ Monica.B

    SvaraRadera
  12. Det bästa med Haga trätoffel är deras klassiska design, så de kan användas år efter år och alltid vara lika modärna.
    Dessa hade vart så fina att få uppleva sommaren härliga dagar i!

    / Mia Korch

    SvaraRadera
  13. Petrolfärgad lång kjol gillar jag massor! Stlk M tack. Sussie Nilsson

    SvaraRadera
  14. Bästa med haga trätoffel är deras klassiska design. Skor man kan använda både till vardag och fest! länge velat ha ett par träskor och dessa var ju underbart fina! hoppas på tur. vinner jag aå önskar jag storlek 38.
    /Madeleine Fröbom (madde1232@hotmail.com)

    SvaraRadera
  15. Jag saknar ett par riktigt fina trätofflor som är både sköna och snygga! Storlek 38.

    SvaraRadera
  16. Omlottklänningen! Så användbar på många sätt!
    Träskon är ju perfekt till. Och strl 37 känns rätt.
    lindhmonika@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Trätoffeln till en somrig klänning, jeans och shorts. Helt rätt. Dessutom är Hagatoffeln verkligen fotvänlig.
    Storlek 37 passar.

    SvaraRadera
  18. Leopardsandal är ju himla snyggt.
    men snyggast är shortsen. Storlek medium tack.

    Marianne E

    SvaraRadera
  19. Åh, jag har inte haft ett par träskor sedan jag var barn. Då hade jag ett par vita minns jag. Förutom alla träskor tycker jag att den röda postmanväskan är väldigt läcker. Storlek 38 har jag i skor. Hälsar Sara

    SvaraRadera
  20. Omg den långa ursnygga kjolen! Min storlek är XS <3 ninaeskilsson@gmail.com

    SvaraRadera
  21. Åh, tänk att få vinna ett par riktiga trätofflor!
    De högklackade träskorna var också väldigt fina, och det faktum att skorna är svensktillverkade gör att detta är produkter med tradition och kvalitet. Min storlek är 36.

    SvaraRadera
  22. Shorts: Jag gillar den lätta blusen med dekoration i färgen Light Khaki. Storlek på shorts: M/L.
    Trätofflor: Det finaste med dem är naturliga traditionella material som har använts under lång tid och är välbeprövade. Att de är lokala, dvs redan finns i Sverige, är bara ännu bättre! Hoppas då att tillverkarna använder sig av svenska råvaror... Skostorlek: 39.
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  23. Jag skulle jättegärna vilja vinna de söta shortsen. Såg att de hade en blus med tofsar i Light khaki. Superfin! Storlek på shortsen: medium.
    Skorna vad jättefina! Det bästa med Haga trätofflor är att de har hög kvalité och ett stilrent utseende. Jag har storlek 37.

    SvaraRadera
  24. Min dotter älskar shorts och använder inget annat sommartid så dessa med tofsar skulle bli ett kärt tillskott i hennes shorts-garderob��Ooom så önskar vi S/M!
    Älskar omlottklänningen också, sååå fin!

    Önskar er en fin helg����☀️
    Susanne Villa Tretton

    SvaraRadera
  25. Den vita fransklänningen i AW16 ser underbart somrig ut! Om jag har turen att vinna shortsen önskar jag storlek L.
    Mvh LarEmma

    SvaraRadera
  26. Trätofflorna ser ut att vara lätta på foten och somrigt söta. Skulle passa perfekt på mina storlek 38.
    Mvh Emma L

    SvaraRadera
  27. Johannahallondoft22 maj 2017 kl. 06:38

    Så fina saker i Holly Salys webbshop. Men min absoluta favorit där är Blus bottons back ����
    Vänligen johannahallondoft (alias på instagram)

    SvaraRadera
  28. Johannahallondoft22 maj 2017 kl. 06:44

    Det bästa med Haga trätoffel är det fina och gedigna hantverket! Sen att de dessutom är snygga och bekväma är gräddet på moset. Storlek 41 behöver jag :)

    SvaraRadera
  29. Oj vilka söta träskor!! Perfekta sommarskorna helt enkelt! Den blommiga skon var söt men jag tror nog att jag fastnade mest för den ljusrosa! Nu hoppas jag på lite tur..!
    Mvh Maria, maria.johansson@kungalv.se

    SvaraRadera
  30. Åh nej.. glömde skriva att storlek 39 passar nog bäst.. ;)
    Mvh Maria, maria.johansson@kungalv.se

    SvaraRadera
  31. Gillar postmanväskan i svart, tofflorna är helt underbara. Har jag turen önskar jag storlek 40 �� // Mvh Emma Falk

    SvaraRadera
  32. Shortsen är fantastiska..tycker även om omlottklänningen i sortimentet. Mvh från ett soligt Växjö / Emma Falk

    SvaraRadera
  33. Så söta och fina träskor! Skulle passa perfekt för mig som arbetar på sjukhus! Något bekvämt och luftigt att bära dag in och ut. Det absolut bästa hos Haga trätofflor är den höga kvalitén och det söta utseendet! Storlek 39 skulle passa perfekt! Hälsningar, Rebecka A

    SvaraRadera
  34. Träskorna är så ljuvligt sötvackra. Nästan så man hör fågelkvittret när man ser dom. Jag vill höra kvittret jämt i storlek 38 <3

    SvaraRadera
  35. Utöver de superfina träskorna föll jag pladask för postmanväskan i natur. Så snyggt!

    SvaraRadera
  36. Jag gillar mest de där söta rosa trätofflorna <3 Och den röda postmanväskan var också jättefina! Storlek 39 skulle jag vilja ha på tofflorna om jag vinner

    /Anna-Sofia

    SvaraRadera
  37. Carro arvidsson24 maj 2017 kl. 20:52

    Cropped jeans var extra snygga �� förutom shortsen som jag önskar vinna i storlek M.
    Trätofflarna är det sötaste jag sett på länge och det är det som är det bästa med haga trätoffel, de är alltid trendiga �� önskar vinna i storlek 37!

    SvaraRadera
  38. Åh vilka underbara tofflor! Har letat efter ett par fina på loppis i flera år men inte hittat några.

    Det bästa med tofflorna är färgen. Den ultimata sommarfärgen! Passar vardag som fest, till stranden och på middagen. Verkligen ett par tofflor att bära varje dag, som alltid känns rätt! Funkar verkligen till alla färger! Sååå fina!

    Johanna storlek 36

    SvaraRadera
  39. Jag gillade Mary-Jane tofflorna mest!�� Snygg design, naturmaterial och dessutom fotvänliga! �� Jag önskar mig storlek 40 om jag vinner :-)

    /Malin

    SvaraRadera
  40. Sötaste blusen med tassels i rad
    ett fantastisk plagg som verkligen är "jag"!

    Önskar storlek M om jag vinner!
    / Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dragning har redan varit, se inlägget idag.

      Radera
  41. Gediget hantverk och vacker design,
    Träskon Mary Jane blir en vän för "all time".
    Handgjord med respekt för miljö och natur,
    med tolkning och tradition av svensk kultur!

    Önskar storlek 37 om jag vinner!

    / Annika

    SvaraRadera
  42. Trätofflan Mary-Jane från Hagatoffeln öppnar dörren i minnet till min barndoms somrar! Springet i benen, doften av gräs, glädjen, ljudet av gruset under mina alltid röda sommarträskor! Humlesurr och ett plåster på ett solbränt knä. Den här modellen och färgen känns lite vuxnare och härligt fotvänlig för mina lite kinkiga fötter! En absolut IKON bland skodon! Storlek 39 passar mig perfekt och ja, en vinst skulle göra mig så glad i sommar! :)

    SvaraRadera
  43. Beatrice Forsell28 juni 2017 kl. 19:36

    Oscar II Wool Dark Marin är en favorit. :D

    SvaraRadera
  44. Du tävlar på fel ställe. Kepstävling har eget kommentarsfält efter den dagens inlägg.

    SvaraRadera

Välkommen med en trevlig kommentar eller en fråga så besvarar vi den så gott vi kan.