onsdag 22 april 2015



Vi har en vinnare till 

HAPPYTOWN -

-XXX Grattis Petra!xxx-

Hör av dig med adress så 
får du den spännande boken 
från EA förlag!



VÅGA MER FÄRG TILL VÅREN!


HÄR




Fika ute på altanen, balkongen, i trädgården?
Söta brickor finns i pastellkulörer hos

Elina Dahl

Shop







 Banana Walnut Cake - hur smaskigt låter inte det? Kan man få hemsänt om man bor i Stockholmsområdet, se här:








NI GLÖMMER VÄL INTE UTLOTTNINGEN OM 
FINA PLASTMATTORNA LINE?

Vändbara, maskintvättbara på 30 grader och finns i 4 färger: grön, svart, rosa och grå.Tävla hos Drömhem & trädgård eller handla hos Kilands mattor, Nylanders mattor och Textilgallerian.







Lite otippat? Bästisar...



Läs reportaget här:  Tidningen Vi



Kvinnliga leksaker - väskor, väskor och väskor.
Se TV4 inslaget Min stil:



VÄSKOR


Minns ni låten?



Lyssna på: Nick Kamen


Dagens husmorstips

När tomaterna är billiga; tvätta, dela i klyftor 
och FRYS in. Bara att ta fram när man vill. 
Tina dem och gör köttfärssås. Saftigare köttfärssås? 
Riv i morötter när den puttrar!




Nice, happy, colorful day!


Våren är här!


10 kommentarer:

  1. Mattorna är underbara kram Diana

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren! Ska in och tävla hos D&t nu, Tack för tipset! Jenna

    SvaraRadera
  3. Himmel vad glad jag blir :) Jag har mailat dig.
    Kramar i massor <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att vi kan göra läsarna glada! : )
      Meddelar förlaget nu.Fin dag! : )

      Radera
  4. Grattis till vinnaren!
    Jolanda

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten Petra!

    SvaraRadera
  6. Grattis Petra!
    Haha fick härliga Flashback av Nick Kamen... Ojoj

    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten Petra :)
    Och tack finaste mattan för din kommentar hos mig så jag hitta hit
    Kram

    SvaraRadera
  8. Kul att se min bricka här! :-)

    SvaraRadera

Välkommen med en trevlig kommentar eller en fråga så besvarar vi den så gott vi kan.