torsdag 14 mars 2019



Vi fortsätter boktävlandet!








Tävla om ovanstående bok, från Lilla Ordmakeriet.

Vi har två till er.








... eller om du hellre önskar vinna en barnbok så har vi två exemplar från filipssons.nu



Dragning sker den 20/3 och du måste kommentera med ditt namn, önskad titel samt berätta för oss vad du INTE läser då det kommer till böcker.


LYCKA TILL!

_____________________________

Vinnare i föregående boktävling:


Kristoffer, Georgina och Mariette vinner:

I ett litet hörn av världen

Katarina och Lovisa år

 varsin:

Brumfällan 

Mathilda vinner Liljeroths senaste bok.



Mejla oss era lev adresser inkl mobilnr för paketleverans.


GRATTIS!


8 kommentarer:

  1. Jag önskar vinna Rolf på äventyr med moppen . Jag läser inte skräckböcker för det är som att be om att få mardrömmar hela natten....v

    SvaraRadera
  2. Jag heter Anneli och tävlar om Dolda talanger. Hoppas på vinst!
    Vad jag inte läser är kokböcker.

    SvaraRadera
  3. Jag hatar fantasy men läser allt annat!
    Tävlar om den första boken.

    Nelly

    SvaraRadera
  4. Vill vinna båda så mig spelar det ingen roll alls!

    Tycker väldigt lite om trädgårdsböcker, bakböcker, kändis memoarer, religiösa böcker och kartböcker.

    MOA

    SvaraRadera
  5. Jag tävlar om barnboken!Och tycker inte om fantasy, skräck eller memoarer. Margaretha i Uppsala

    SvaraRadera
  6. Tävlar om boken ROLF till min lille son.

    Tycker inte om deckare.

    Magdalena E

    SvaraRadera
  7. Dolda talanger vill jag gärna vinna och vad jag inte gillar är kåserier, poesi, memoarer, kändisböcker och en massa annat. Bäst är vanliga romaner!! Tilda H

    SvaraRadera
  8. Jag vill vinna Rolfs affär till min son. Jag läser bara deckare själv och barnböcker för sonen, inget annat. Joakim Nilsson

    SvaraRadera

Välkommen med en trevlig kommentar eller en fråga så besvarar vi den så gott vi kan.