fredag 22 juni 2018



GLAD MIDSOMMAR alla fina!


Bildresultat för midsommarstänger


Bild: Nyheter24


Vi önskar er en fantastisk midsommarhelg. Nu tar vi sommarledigt men ni tävlar här i dagens inlägg och följer oss glatt på Instagram: @finastemattan.

_______________

Snyggt skrivbordsmaterial i tävling!






I samarbete med



Read‘s Fine Stationery



Vi har en snygg rosa anteckningsbok till en vinnare samt pennor till en annan lycklig vinnare.





     



Reads här!


2 vinner!

Berätta för oss i en kommentar härefter om något mer leverantören har i sin butik, välj vad du tävlar om och avsluta med ditt namn.


Dragning sker den 17/7.


(Var inte orolig om du inte ser din kommentar. Vi åker till Portugal efter midsommar och publicerar dem vid hemkomst).




LYCKA TILL!

______________________


Vinnare i vårt vinstregn.

Blåvit top går till Hanna,

överkast får Magdalena,

pläd vinner Tilda.

Mejla oss era leveransadresser inkl mobilnr

 för paketleverans.




GRATTIS ALLA TRE!


_________



Ha en löööövely sommar!




15 kommentarer:

  1. Så snygga kvittohållare!! Synd att de var slut men det finns ju pennor som är hur läckra som helst! Man vill ha allt! Tävlar om boken, block, skrivblocket!!! Tobias

    SvaraRadera

  2. Reads har fine bokmerker i messing!
    Jeg er med og håper å vinne en penn.
    Glad midtsommer!
    Vh.Anne-Mari

    SvaraRadera
  3. Vad fint med gröna blyertspennor.

    Malin L

    SvaraRadera
  4. Fotoalbum har de också.
    Jag önskar anteckningsboken.

    SvaraRadera
  5. Fina receptböcker finns det också på Reads! Tävlar om pennorna!
    Mvh Monica

    SvaraRadera
  6. fina receptböcker finns det också på Reads! Jag tävlar om pennorna!
    Mvh Monica

    SvaraRadera
  7. Midori bokmärke finns också hos Reads :-)
    Med vänlig hälsning,
    Ann-Sofie annso1974@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. HUNDGEM!

    Supersöta ju!

    Hälsningar Angelica

    SvaraRadera
  9. Oj, glömde,

    Vill ha en anteckningsbok!!

    Hälsningar Angelica

    SvaraRadera
  10. reads har en snygg clipboard och jag tävlar om pennorna helt klart

    maja

    SvaraRadera
  11. Jag hittade en jättesnygg linjal i solid mässing hos Reads. Tävlar om anteckningsboken som kan komma till stor nytta under höstens studier (dessutom är rosa ”min” färg :-)). Trevlig sommar! /Jessica S

    SvaraRadera
  12. De har bl.a. en jätte fin receptbok!

    Jag tävlar gärna om pennorna. Älskar både färgen, modellen och kvaliteten!

    Mvh
    Helena E.

    viaheron@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Personlig travellers notebook .
    Det vore fint med snygga pennor för att pigga upp :)
    Ha en fin sommar!

    SvaraRadera
  14. Tävlar om pennorna.. de har även fotoalbum på sidan! �� // Emma F

    SvaraRadera
  15. Charlotte Lundh9 juli 2018 kl. 00:21

    De har även fotoalbum. Jag vill vinna en anteckningsbok. Där ska jag skriva upp alla idéer till mina framtida böcker jag ska skriva!
    lottalundh@hotmail.com

    SvaraRadera

Välkommen med en trevlig kommentar eller en fråga så besvarar vi den så gott vi kan.