torsdag 28 mars 2019



VINN BARNBÖCKER!






I samarbete med författaren Mia Kim kan ni nu vinna 2 st böcker om kluriga ord.










Vi har även 2 st lättlästa på engelska för nybörjarläsare.

I samarbete med





Berätta för oss om en fantastisk barnbok som du gillade när du själv var liten. Välj vilken titel du tävlar om.

Kommentera med ditt namn.


Dragning sker den 12/4.


STORT LYCKA TILL!

_______________________________


Kika även på vår Instatävling vad gäller designat kuddfodral, se; @finastemattan. 







8 kommentarer:

  1. Loranga, Mazarin och Dartanjang!

    MOA som vill ha en engelsk barnbok!!

    SvaraRadera
  2. Jag vill tävla om ABC boken och minns Hattstugan som en älskad barnbok.
    Maja Gustafssson

    SvaraRadera
  3. Tävlar om den första boken och jag minns Tomas gul och Mikael grön som en favorit.
    Julia B

    SvaraRadera
  4. Jag heter Malin och tävlar om den första boken. Alla Astrid Lindgrens böcker.

    SvaraRadera
  5. Nalle Puh

    Vill vinna den översta boken

    Johanna W

    SvaraRadera
  6. Jag tävlar om den engelska barnboken! Gillade Håkan bråkan och de där. Jeans Pettersson

    SvaraRadera
  7. Sams birthday helt klart!Nu ska här bli andra bullar-boken.
    Marina

    SvaraRadera
  8. Bullerbybarnen av Astrid Lindgren har alltid varit en favorit.
    Nu vill jag tävla om boken, Sam's birthday
    Christina

    SvaraRadera

Välkommen med en trevlig kommentar eller en fråga så besvarar vi den så gott vi kan.