torsdag 2 augusti 2018



Välkomna till vår "mitt i sommaren" - boktävling!















I samarbete med



Mats I Lundgren



Grey tulip förlag




2 personer vinner tre böcker var!



Berätta för oss om den bästa bok du läst, vad heter den...?



Dragning sker den 18/8.




Kommentera med ditt namn härefter.





STORT LYCKA TILL!


_______________________________


VINNARE!



Tobias vinner rosa anteckningsbok.



Maja vinner fina pennor.



Mejla oss era lev adresser inkl mobilnr för paketleverans.




GRATTIS!

_____________________



Glömt korkskruven på utflykten?


Video här:

Öppna vinflaskan med en sko!




___________________



Vi har sommarledigt från bloggen men följ oss gärna på


 Instagram @finastemattan



_________________________




13 kommentarer:

  1. Den beste bok jeg har lest er en serie; Milleniumserien av Stig Larsson!
    Fortsatt god sommer.
    Vh.Anne-Mari

    SvaraRadera
  2. Jag läser så otroligt mycket att det är svårt att utse bästa bok, så jag begränsar mig till bästa bok i år. Då blir det "En helt vanlig familj" av Mattias Edvardsson. Det är första boken av honom jag läst, men nu kommer jag leta upp alla han skrivit tidigare.
    Britt-Marie, bm punkt ramlosa snabel-a hotmail punkt com

    SvaraRadera
  3. En av mina absoluta favoritböcker är Ryttare av Jilly Cooper. Hästar, kärlek, relationer, massa sex. Ja det mesta ryms i den. Kanske inte den bästa vad gäller språklig kvalitét men ändå en favorit ��

    SvaraRadera
  4. Utvandrarserien.
    Helt klart. Sträckläste när jag var ung.

    Mariana

    SvaraRadera
  5. Harry Potter böckerna. De är helt magiska. Jag tycker om filmatiseringarna också. Roselyn

    SvaraRadera
  6. Badhytten av Christina Olséni & Micke Hansen. En deckare med pensionärer och full av humor.
    olaludvig(at)ektv.nu

    SvaraRadera
  7. Bakom stängda dörrar av B A Paris, sååå spännande och fängslande.

    Monica

    SvaraRadera
  8. Alla böcker om Mallorca. Fotoböcker. Mallorca är mitt paradis på jorden. Ingrid

    SvaraRadera
  9. Kamasutra. Den har jag läst flera gånger. Eller, läst och läst, jag tittade väl mest på bildena. ;-) /Rolf

    SvaraRadera
  10. Bästa bok är helt klart den skruvade "Liftarens guide till galaxen" som har mer än en skruv lös. Jag fick själv boktipset från en polare, och det tog skruv.
    -Paul

    SvaraRadera
  11. Väktaren av Dean Koontz...den är spännande och härlig med ett slut man känner i hjärtat och ler med �� /Stina, sstimic@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Författarduon Lars Keplers böcker om polisen Joona Linna. Spännande thrillers från första till sista sidan. I stort sätt omöjliga att lägga ifrån sig förrän de är utlästa. Gun B

    SvaraRadera
  13. Vilken bok som helst av Agatha Christies Hercule Poirot deckare. De är alla briljant uppbygda och kluriga mysterier, som får de små grå cellerna att jubla. Det finns även tre nyskrivna Hercule-böcker ("Monogrammorden", "Stängd kista" och "Ett delat mysterium") av Sophie Hannah som jag kan passa på att rekommendera.
    Kram
    Per(cule)

    SvaraRadera

Välkommen med en trevlig kommentar eller en fråga så besvarar vi den så gott vi kan.