torsdag 12 oktober 2017



OKTOBER-VINSTREGN HOS OSS!

1.

Vinn supersmaskig choklad!





2 vinnare får tre kakor var - i en söt påse - från Skåneföretaget
Van Ufford choklad (före detta Chokladbiten i Ystad).

Och som ni ser på bilden så har de givit bidrag till Rosa bandet genom att köpa rosa band.

I samarbete med







Berätta för oss vilken smak du gillar mest i en chokladkaka. Låt fantasin flöda eller var traditionell. Kommentera härefter med ditt namn.



2.


Tre vinnare får varsin valfri fin barnposter av dessa:






I samarbete med








Tala om för oss vilken du helst önskar vid vinst - i en kommentar med ditt namn.



3.


Vinn en härlig feelgood-roman!








Vi har två ex till er!


I samarbete med förlaget












Titta i leverantörens sortiment vad du mer skulle gilla för titel, kommentera med ditt namn efter inlägget.


Dragning sker den 21/10 i alla tävlingarna.


Välkommen att delta i en, två eller tre tävlingar - men då med olika kommentarer för varje.



L Y C K A   T I L L !

_________________________________


Antidesign.

För alla som vill bryta av med något helt annat än designklassiker så har vi ett förslag.

Kudde abborre






_________________


VINNARE!

Titti S får ett kit från Daily sports.

Mejla oss lev adr inkl mobil nr.

GRATTIS!

_______________

Vi fortsätter vårt träningstema hela oktober.

Y O G A M A T T A







Den yttre ytan består av patenterade, slutna celler av naturgummi. Eftersom cellerna är slutna så tränger inte svett och liknande in i mattan och gör den hygienisk. Den sjögräslika texturen med överlägsen dämpning är mjuk mot din kropp och bra för miljön. Denna naturliga gummimatta skapas genom en giftfri process och är helt fri från de skummedel och mjukgörande medel som finns i många andra mattor. En av de mest slitstarka miljövänliga mattorna på marknaden. Utvecklad under 4 års tid i samarbete med yogalärare. Utformad för att ge den ultimata kombinationen av dämpning och grepp. Ingen PVC eller giftiga mjukgörare.


Handla här:


____________














______________________________________


Och för dig som gillar lite mer action i din träning.

Danskläder, toppar, byxor mm till både barn och vuxna hittar du hos Showstore:


 






____________________________________________




Att planera sin aktiva träningshöst.

Fina, rustika anteckningsblock finns att köpa från Art & office









Tillverkade av återvunnet papper, tryckt med sojabläck. I lite gammaldags stil. Sådant gillar vi på FINASTE.


________________________



80 kommentarer:

  1. Åh, choklad!! Älskar med havssalt i. Melinda B i Torp

    SvaraRadera
  2. Choklad förstås!
    med röd mandelmassa och brända mandlar

    SvaraRadera
  3. Älskar choklad med havssalt eller mint i.

    Och barnpostern, den gröna med pojken ��

    /Jennie AE

    SvaraRadera
  4. Vill tävla om Van Uffords choklad!������ Älskar choklad med lakrits & havssalt!������ Extra gott att se att de gynnar Rosa Bandet då min mamma är drabbad av obotlig bröstcancer ���� Håller tummarna att jag får dela vinsten med henne! Mvh Malin G, Kristianstad

    SvaraRadera
  5. Boken Gangsterprinsessan tror jeg er en bok i min smak, men jeg vinner gjerne Livet enligt Sophie Marie!
    Vh.Anne-Mari

    SvaraRadera
  6. Sjokolade med sitrussmak er bare mmm.....
    Vh.Anne-Mari

    SvaraRadera
  7. CLEAN RESET heter en bok.
    Ann-Sofie Nilsson

    SvaraRadera
  8. Jag är älskar traditionell choklad med nötter i. Godaste jag vet! Nu hoppas jag på tur och får vinna smarrig choklad! / Emma L

    SvaraRadera
  9. Jag hoppas på att få vinna postern "Jag är unik". Det är ett budskap jag vill att mina barn ska ha i sitt rum. /Emma L

    SvaraRadera
  10. Choklad med apelsinsmak är helt underbart. Håller nu tumme och tå. Att den goda chokladen mig ska nå. Så min kära dotter lite av den kan få. Hon behöver mycket uppmuntran efter sin svåra cancer och är inte bra på långa vägar :( Kram Birgitta abrahamsson.b@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag älskar all choklad, utan undantag.
    olaludvig(at)ektv.nu

    SvaraRadera
  12. Hos BLADHbyBLADH fann jag "Ta min hand" som verkar vara en spännande bok och riktig bladh-vändare.
    olaludvig(at)ektv.nu

    SvaraRadera
  13. Hej! Är en stor chokladälskare! Njuter mycket av en choklad med smak av havssalt eller chili!
    Mvh Monica

    SvaraRadera
  14. Choklad och saltlakrits eller salt karamell, det finns inget godare!
    lottalundh@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag tävlar om chokladbiten från Van Ufford.
    Choklad med apelsinsmak är min favorit. Om jag säger romerska bågar vet ni säkert precis vad jag mmmmenar.
    Kram
    Per

    SvaraRadera
  16. Skulle gärna vinna postern "Jag Är Unik". För det är vi alla, och unika saker ska man vara rädd om.
    Kram
    Per

    SvaraRadera
  17. När jag ändå håller på ställer jag upp i utlottningen av feelgoodromanen också. Eurovision Song Contest makes me feel good, så "Från ABBA till munkarna i Laos" fångade min uppmärksamhet. Har det ABBA i titeln måste det vara bra. : )
    Kram
    Per

    SvaraRadera
  18. Det finns en vidunderligt god chocklad med smaken "havssalt och fudge". Britt-Marie, bm punkt ramlosa snabel-a hotmail punkt com

    SvaraRadera
  19. Flickan från Lotusfälten. Bokens beskrivning är väldigt gripande och rörande. Den önskar jag mig i julklapp. Britt-Marie, bm punkt ramlosa snabel-a hotmail punkt com

    SvaraRadera
  20. Jag har aldrig provat, men jag kan tänka mig att blåbär och hallon skulle passa som smaksättning till choklad.
    -Paul

    SvaraRadera
  21. "Dans med djävulen" verkar spännande, får nog kolla upp de två tidigare böckerna "Ut kom vargarna" och "I skuggan av de döda".
    -Paul

    SvaraRadera
  22. Ställer upp i tävlingen om Linda Netsmans bok "livet enligt Sophie Marie". Jag brukar vara vaken alldeles för länge på nätterna, så "konsten att sova" vore något för mig. /Rolf

    SvaraRadera
  23. Jag vill gärna vinna choklad från Ystad. Sweitzernöt, eller hur det stavas, är en klassiker. I vilket fall som helst är smaken viktigare än stavningen, eller hur? /Rolf

    SvaraRadera
  24. Choklad med mintsmak är det jag gillar bäst. Roselyn

    SvaraRadera
  25. Bladhbybladhs bok "Häxans hus". Jag har redan "Häxans trädgård" som jag gillar jättemycket. Trevlig helg! Roselyn

    SvaraRadera
  26. Fin firre!
    Choklad med pekannötter.
    Gusten

    SvaraRadera
  27. Ta min hand heter en bok som ser väldigt spännande ut tycker jag och håller alla familjens tummar för vinst. Jag läser hela tiden och detta skulle vara en perfekt bok till mig. Hälsningar Petra Sigfridsson

    SvaraRadera
  28. Jag älskar choklad! Jag vill vinna choklad! Jag vill äta choklad! Choklad är som godast när den kombineras med nötter. Andra smaker är goda med, men klassisk choklad och nötblandning tar alltid hem första plats.

    SvaraRadera
  29. Åh vilken underbar tävling! Jag önskar vinna chokladen från Van Ufford. Så smarrigt!! Jag tycker att choklad och kaffe är en oslagbar kombination. Malda kaffebönor i chokladen ger en otrolig smak- för kaffe & chokladälskare som mig!
    Ha det så gott! Mvh Emely

    SvaraRadera
  30. Skulle älska en choklad med Lakrits & viol / Anna Sonnerhed

    SvaraRadera
  31. All in. Tokälskar böcker!!!!!!!!!!!!!!

    /Julia Bengtsson

    SvaraRadera
  32. Choklad med apelsinsmak är min favorit! :)

    SvaraRadera
  33. Sånger i skymningen av Camilla Davidsson låter också som en härlig bok. :)

    SvaraRadera
  34. Choklad i alla dess former är så gott men en oväntad men otroligt smarrig kombination är en mjölkchoklad med västerbottensostströssel på! /Emma Näslund

    SvaraRadera
  35. Choklad med nätter i, så gott....
    livlianlina@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Skulle vilja vinna planschen "unik"
    Livlianlina @ hotmail . com

    SvaraRadera
  37. Stora peppboken... verkar läsvärd.
    Livlianlina @ hotmail . com

    SvaraRadera
  38. Mikaela Appelkvist15 oktober 2017 kl. 12:11

    Då jag har en stor fäbless för kvalitets-choklad, skulle vinsten från Van Ufford göra mig superglad! När allra bästa njutning för smaklökarna skall få råda, är det MINT som jag helst i kakan vill skåda! ;)
    Vänliga hälsningar / "Mickan"
    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Kanske Den magiska gnistan skulle få komma med på önskelistan över böcker. MOA

    SvaraRadera
  40. Åh!! Det godaste choklad som finns i hela väääärlden är Van Uffords Ginger Sweet ��
    Mörk choklad med bitar av kanderad ingefära - himmelriket i en chokladkaka!

    Camilla heter jag och hoppas på tuuuuur!

    wihlborgskan"a"gmail.com

    SvaraRadera
  41. Chokladtävling: Min favoritsmak skulle vara mörk choklad, apelsinolja och kanderade ingefärabitar. Jag har inte ätit en sådan, men det är smaker jag gillar och tror att de passar bra ihop!
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  42. Chokladtävling! Älskar saltlakrits och choklad! Av dessa smaker tillsammans blit jag så glad!

    SvaraRadera
  43. Barnposter- Jag är en bra kompis! Det tror jag lilla barnbarnet Juni - kommer att bli!

    SvaraRadera
  44. Boken "Ta min hand" verkar otroligt stark och bra.Den vill jag gärna ha.

    SvaraRadera
  45. Jag älskar all choklad, men särskilt polka/mintchoklad ����

    /Julia (Julia-v-dif@hotmail.com)

    SvaraRadera
  46. Vilken choklad som helst, bara den är ljus och inte innehåller nötter, russin eller sprit. Annars har jag inga speciella krav. Men om jag måste välja en smak blir det... svårt! Fast om jag hittar på en egen sort blir det "banan och maräng" där chokladöverdraget blir som chokladsåsen på en marängsviss. Gun B

    SvaraRadera
  47. Ibland känns det som att jag saknar en gnista därför låter boken "Den magiska gnistan" väldigt intressant. Gun B

    SvaraRadera
  48. Postern "Jag är en bra kompis" med den Pippi Långstrump liknande flickan, skulle barnbarnet gilla. Gun B

    SvaraRadera
  49. Choklad med havssalt eller polka är bäst!

    SvaraRadera
  50. Malmösviten låter spännande!

    SvaraRadera
  51. Hej !
    Jag undrar bara vem som vann tränings kit...har inte sett något namn på vinnaren !!....dragningen skulle ske den 12 okt. tror jag att det var ?
    Hälsningar bia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vinnarna presenteras alltid i inlägg med ny tävling, så även denna gång... : )

      Radera
  52. Choklad är det bästa jag vet, älskar all choklad. Men hallon i choklad eller nått med nötter. linnea

    SvaraRadera
  53. Boken "Ta min hand" då jag är en boknörd.Ta min hand så tar jag din och vi möts för en fredligare och lugnare värld att leva i.

    SvaraRadera
  54. Mitt fina barnbarn William är en bra kompis och det får han ett bevis på om jag vinner den blå postern.

    SvaraRadera
  55. Jag älskar när det är nötter i chokladen. Så gott.
    Dkulle vilja vinna barnpostern "jag är unik". :)

    Bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  56. Tävling 1: Älskar choklad! Apelsinkrisp och nötkrokant är favorit.

    SvaraRadera
  57. Åh hade varit fantastiskt att få vinna choklad! Jag gillar choklad med lite kola eller nougat i.

    Hälsn. Robin
    familjknutsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Tävling 1: Min favorit är choklad med apelsinsmak.

    SvaraRadera
  59. Choklad med apelsinsmak är underbart gott. Inte så originellt kanske, men så gott!

    SvaraRadera
  60. Pilla el choklad med nötter är finfint!�� / Emma F

    SvaraRadera
  61. Älskar choklad med apelsinsmak! Det är den enda smaken jag testat som ALLTID är god, oavsett vilket märke eller sort man provar. Är en riktig chokladnörd och varit det sen jag föddes och apelsinchokladen slår allt! Traditionellt men ändå en twist på det. /Elin R

    SvaraRadera
  62. Tävling 1: min favorit är mörk choklad med kardemummatryffel. Väldigt svårt stt få tag på...

    SvaraRadera
  63. Hade gärna hittat en choklad med mango-citrusfyllning, mums!

    SvaraRadera
  64. Hej! I choklad -mjölkchoklad- är min favoritsmak krispiga nötter(hasselnötter, mandel mm), gärna med lite salt också samt även rinnig, mjuk och len kola fyllning! Vattnas i munnen bara jag skriver det😂

    SvaraRadera
  65. Min favoritchoklad är mjölkchoklad med extra allt av kola, mashmallows och nötkrokant!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Jag är fantastiskt-affishen!
    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Gangsterprinsessan!
    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Åhh ser helt himmelskt ut! Jag hade velat vinna massa mörk choklad, tex Sun and Sea eller kanske med mörk choklad med massa bär.


    Rebecka landh
    rebecka.landh@gmail.com

    SvaraRadera
  69. Jag har tänkt jättemånga gånger på om plommon och choklad skulle kunna gå att tillverka ihop. Jag smälter choklad och ringlar över mina plommon och äter med vaniljglass. Men finns det i affärer?
    Hälsningar Stina

    SvaraRadera
  70. Jag är unik - posten! Så fin och så passande till en lillasyster som behöver lite bättre självförtroende. /Fay hersi05@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. Jag vill gärna vara med och hoppas på vinst nr 2.
    Posten med texten Jag är Unik är som gjord för min Lily och bär ett budskap som hon, hennes vänner och alla andra förhoppningsvis blir påminda om och bär med sig genom livet!

    Hälsar

    Mattias
    Elvisbeach@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Choklad med jordgubbar är helt fantastiskt, älskar hur det syrliga bryter av det söta och bildarr en helt underbar kombo i munnen!

    SvaraRadera
  73. Önskar så gärna postern ”Jag är unik” ett väldigt vackert och härligt citat son jag gärna sätter upp på väggen! Amandaf97@hotmail.com

    SvaraRadera
  74. ”Ta min hand” verkar vara en otroligt spännande och givande bok. Den önskar jag vinna! Kontakt: anandaf97@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Jag älskar choklad och följer Van Ufford på Instagram. Deras choklad ser helt fantastisk ut! Själv gillar jag choklad i kombination med smaker som apelsin, mint, kola och kaffe. Ja, listan kan göras lång ��

    SvaraRadera

Välkommen med en trevlig kommentar eller en fråga så besvarar vi den så gott vi kan.