tisdag 8 september 2015

T ä v l i n g !

3 vinner STHLM Confidential




I samarbete med Pocketförlaget tävlar vi ut 3 ex av den här spänningsromanen som kommer i handeln nästa vecka.



Hanna E Lindberg är journalist och född i 

Stockholm 1981. 

Hon är redaktör för Sveriges största 

magasinssajt, alltommat.se

Hanna har tidigare varit 

kolumnist i Metro och nyhetsreporter på 

Aftonbladet. Sthlm Confidential är hennes 

debutroman.


Titta in till Pocketförlaget och berätta för oss om en annan titel du tycker verkar intressant. Kommentera härefter med ditt namn.



Vinnarna dras den 16/9.

L Y C K A   T I L L !
_________________

Tillsalugodis:


Eller titta på detta underbara Gotlandshus för halva priset av ovan:

Vill ha vill ha vill ha


... eller kanske en pigkammare i huset lockar?


Mer finheter här:
Raukarnas land


___________________________

En undersökning som SAS och skyddsombuden på flygbolaget gjort visar på allvarliga problem med arbetsklimatet för den flygande kabinpersonalen som är baserad i Stockholm. 38 av de 387 som tillfrågats uppger sig ha utsatts för sexuella trakasserier.

Hörrni tjejer!

Sluta nypa stewarden i rumpan!
__________________________________________________


Vi har sagt det förut och vi säger det igen. Man kan aldrig ha för många snyggnecessärer.
H Ä R

14 kommentarer:

  1. 12 steg till ett skönare mammaliv. Läser gärna 112 steg om man kan få ett härligare mammaliv, fniss.
    Tävlar om denna bok gör man ju lätt!! Det finns så många fina sommarhus och villor i detta land att man blir sjuk av längtan.
    Kramar Nelly

    SvaraRadera
  2. Alltid du t ex. Denna författare är ny för mig ja eller författarinna då, tävlar gärna. gillar Stockholm, spänning och framgångsrika tjejer. Ha det bäst!

    Molly

    SvaraRadera
  3. Det vi kan stå för , av Geir Lippestad är nog en interessant bok. Jag läser ganska mycket och favoriten är deckare .
    Så nu håller jag tummarna!
    Vh. Anne-Mari

    SvaraRadera
  4. Hej
    Jag gillar författaren Jo Nesbo så den nya boken Sonen, skulle jag gärna läsa. Blir säkert så också :)
    Ha en fin vecka!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Hej,

    Jag tycker att Niklas Ekstedts nya bok verkar intressant Kitchen Stickers med recept - sylta och safta. Perfekt så här i hösttider!

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  6. Fyra timmars arbetsvecka! Jag försöker ständigt optimera hur jag jobbar...

    Hanna Larsson

    SvaraRadera
  7. Det slutna rummet.

    Vill vinna boken, aldrig hört om författarinnan. Kul med nytt!!

    Per

    SvaraRadera
  8. Tävlar gärna då jag är en riktig bokslukerska!

    En annan titel som verkar intressant tycker jag är: ALLT FÖR DIG av Sheila O'Flanagan. En författare som jag läst tidigare och som skriver jättebra, denna har jag missat!

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  9. Älskar den fina necessären, tävlar om bok. Säger Han är tillbaka finns hos förlaget. Fina hus.

    K A

    SvaraRadera
  10. Jo Nesbö Sonen verkar väldigt intressant. Skulle bli väldigt glad om jag blev av vinnarna:-) Är en riktig bokmal! Har tyvärr missat henne:-( Men skulle vara väldigt spännande att få läsa hennes verk! :-) Så hoppas på tur! ☆

    SvaraRadera
  11. Femtio sätt att träffa den rätte, skulle passa brorsan! haha

    Tävlar om STHLM conf.

    Carola

    SvaraRadera
  12. Det krävs tusen vackra ord, Rose Marie Buow
    irene.helmersson@live.se

    SvaraRadera

Välkommen med en trevlig kommentar eller en fråga så besvarar vi den så gott vi kan.